Overta pappas permisjon?

dingdoria

Forelsket i forumet
Vet at dette er veldig vanskelig..
Men er det noen som vet hvilke grunner som er gyldige for at mor skal ta over pappas permisjon?
Kjedelig og miste 6 uker bare fordi pappa'en ikke kan ta mer enn 4 uker..

Den eneste godkjente grunnen er såvidt jeg vet at pappaen ikke har opptjent grunnlag for permisjon, eller at han er så syk at han ikke kan ta seg av barnet. At han kan ta ut 4 uker men ikke 6 pga ???? er ikke grunnlag nok..

ORIGINAL: Pearl

Den eneste godkjente grunnen er såvidt jeg vet at pappaen ikke har opptjent grunnlag for permisjon, eller at han er så syk at han ikke kan ta seg av barnet. At han kan ta ut 4 uker men ikke 6 pga ???? er ikke grunnlag nok..

Han kan ta ut 4 uker,men ikke ti,så han har seks uker igjen da. Disse 4 ukene må han ta istedet for ferie.. Han jobber i ett lite firma som han også er aksjonær i,så det er utrolig vanskelig og få tatt alle ti ukene.
Så da vil han gjerne at jeg skal få hans resterende 6.. [:)]

det får han ikke gjennom.. dere mister de ukene!! mange ganger om far er for syk kan de heller sette inn hjelp til han for at han skal få ha perm..

ORIGINAL: dingdoria

Han kan ta ut 4 uker,men ikke ti,så han har seks uker igjen da. Disse 4 ukene må han ta istedet for ferie.. Han jobber i ett lite firma som han også er aksjonær i,så det er utrolig vanskelig og få tatt alle ti ukene.

Grunnen du her gir er ikke god nok og dere vil ikke få overført disse 6 ukene til deg dessverre...

ORIGINAL: Emmeline

ORIGINAL: dingdoria

Sambo driver eget firma og vi fikk ikke overført de, så tror nok det skal bli vanskelig.

[:@][:@] jaja skader ikke og søke da..

du får det ikke gjennom uansett.. vil da heller anbefale deg og ta gradert uttak en dag i uka.

Back
Topp