Noen her som har vært overstimulert? Evt når fikk dere symptomer ? Var det før eller etter evt graviditet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere som har vært overstimulert, hvor mange egg fikk dere ut? Fikk dere ekstra oppfølging etter uttak? Og hvordan føltes det i magen etter uttak? Jeg fikk ut 17 egg, ark angående overstimulering, fikk ikke være med på en forskningsprosjekt pga. fare for overstimulering og må inn å ta blodprøve og ul før insett. Åhh jeg er så redd det ikke blir insett!:'(
Tusen takk for svar solmilla83! Gjorde du noe annet enn å drikke mye vann? Hvor mange dager gikk det mellom uttak og innsett? Lykke til i morgen, håper spiren sitter! <3Jeg fikk ut 20 egg måtte også på ul og blodprøve. Fikk heldigvis innsett men fått beskjed å ringe rett inn hvis jeg får noen symptomer. I morgen skal jeg teste om det har festet seg. Jeg fikk et par dager før innsett piller jeg tar morgen og kveld som skal bremse/ dempe symptomer og gjør at jeg kanskje ikke blir overstimulert.
Tusen takk for svar solmilla83! Gjorde du noe annet enn å drikke mye vann? Hvor mange dager gikk det mellom uttak og innsett? Lykke til i morgen, håper spiren sitter! <3
Drikker så mye jeg klarer, er ufattelg dårlig på å drikke i utgangspunktetFikk beskjed om å drikke 2-3 liter, klarer ca rundt 2. Begynte på blodfortynnende sprøyte dagen etter innsett og skal ta disse pillene frem til jeg skal teste. Håper også at den sitter klarer nesten ikke å vente.
Drikker så mye jeg klarer, er ufattelg dårlig på å drikke i utgangspunktetjeg begynte på blodfortynnende i går, så håper det også hjelper litt
Føler meg mye bedre i dag så jeg har fått nytt håp om at det kan bli insett i morgen
Hvordan gikk det med spiren?
![]()
Gratulerer så mye!Jeg er også dårlig på å drikke, drikker det jeg klarer. Testet i dag og den ble positiv Hørt at blodfortynnende også skal gjøre det fester seg lettere selv om jeg ikke fikk det pga det.
Veldig godt å høre at det gikk bra med deg, Juni77!Jeg ble først litt overstimulert av eggløsningssprøyta, etter en uke når egget festet seg ble jeg kraftig overstimulert, gikk opp seks kilo pga vann i buken. Ble lagt inn på sykehus, var der i ca en uke. Fikk tett oppfølging på poliklinikken etterpå.Eggstokkene var ca 11 cm på hver side og vann cystene krympet sakte men sikkert i løpet av tre tre- fire mnd. Måtte drikke mye veske, for å drive ut vannet. Ta det helt med ro, for å unngå tvisting av eggstokkene, og jeg gikk på fragmin frem til uke 18 ca. Helt frisk igjen nå. Er i uke 22![]()