Overstimulert?

Uff :( Hvordan gikk det med graviditeten da? Og hvor mange egg fikk du ut? Jeg hadde 10 igår. Uttak på mandag. Er på første forsøk så vet ikke så mye om dette enda.

Sent from my iPhone using BV Forum

Det gikk kjempefint med graviditeten :) Overstimulering er tøft for mor, men positivt for frøet i magen. Hun var krevende å produsere, men så verdt det og vårt lille mirakel er i dag en liten prinsesse på 1 år og 5 måneder <3

Da jeg ble så syk hadde jeg rett i underkant av 30 egg. Litt usikkert, for de greide ikke å få tømt alle foliklene....

Er nå gravid igjen med termin i slutten av oktober. Denne gangen hadde jeg "bare" 14 egg, og det gikk kjempefint. Eggstokker ble nok så store og veldig øm og oppblåst i magen, men ingen væske i mage eller lunger :)

Lykke til i dagene fremover <3

Har ikke lest gjennom kommentarene men når skal du teste deg?
:))

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Hadde du veldig mange egg? Den gangen jeg ble syk hadde jeg rett i underkant av 30. Alle blir jo overstimulert ved IVF-behandling. Men det er kun et fåtall som blir alvorlig syk
Jeg fikk ut 8 men hadde en del folikkler de ikke turte stikke på pga plassering+ at det var for smertefullt, men ikke 30! Satser på at jeg har det sånn jeg har det pga en mulig graviditet. 2 dager til test

Jeg fikk ut 8 men hadde en del folikkler de ikke turte stikke på pga plassering+ at det var for smertefullt, men ikke 30! Satser på at jeg har det sånn jeg har det pga en mulig graviditet. 2 dager til test
Jeg krysser alle ledd og lemmer for deg :) Ikke umulig at det er lille frø i magen som hilser litt på og sier ifra at det har landet :) Har du greid å holde deg med å teste hjemme?

Jeg krysser alle ledd og lemmer for deg :) Ikke umulig at det er lille frø i magen som hilser litt på og sier ifra at det har landet :) Har du greid å holde deg med å teste hjemme?
Har ikke rørt en test. Har 7 stk hjemme. 4 strimmler og 3 digitale. Jeg kvier meg veldig.... Må ta blodprøve mandag men trenger jo ikke ringe å vite svaret da. Vet ikke om jeg tør teste mandag heller. Mannen er ike hjemme da, dessuten blir det tøft å dra på jobb om den er negativ. Passer egentlg ikke før neste helg Hehe

Har ikke rørt en test. Har 7 stk hjemme. 4 strimmler og 3 digitale. Jeg kvier meg veldig.... Må ta blodprøve mandag men trenger jo ikke ringe å vite svaret da. Vet ikke om jeg tør teste mandag heller. Mannen er ike hjemme da, dessuten blir det tøft å dra på jobb om den er negativ. Passer egentlg ikke før neste helg Hehe
Hadde aldri greid å holde meg jeg :-p Men er jo best å vente på blodprøven. Lett å få falsk negativ hjemme om hcg stiger litt sent....

Jeg et så imponert over dere som venter med testingen! Det er en tålmodighet som absolutt ikke finnes i meg!
Lykke til med testing når den dagen kommer :-) :-)

Jeg et så imponert over dere som venter med testingen! Det er en tålmodighet som absolutt ikke finnes i meg!
Lykke til med testing når den dagen kommer :) :)
Er veldig engstelig at det ikke har gått jeg, derfor jeg ikke har testet. Sist turte jeg ikke teste da heller

Er veldig engstelig at det ikke har gått jeg, derfor jeg ikke har testet. Sist turte jeg ikke teste da heller
Men hvis du nå har opplevd å bli dårligere de siste dagene, så ligger det vel kanskje an til en positiv test ;)
Lykke til :-) :-)

Men hvis du nå har opplevd å bli dårligere de siste dagene, så ligger det vel kanskje an til en positiv test ;)
Lykke til :) :)
Har blitt mer og mer oppblåst og vondt (ift at magen er stor) de siste dagene ja. Før var der på kun kvelden men nå gir det seg ikke. Man vet jo aldri, selv er jeg veldig negativ til dette :(

Har blitt mer og mer oppblåst og vondt (ift at magen er stor) de siste dagene ja. Før var der på kun kvelden men nå gir det seg ikke. Man vet jo aldri, selv er jeg veldig negativ til dette :(
Kroppen blir jo helt koko av det hormon-kjøret, men det er jo lov å tro og håpe at egget har festet seg! Jeg er positiv :-)
Når skal du teste???

Kroppen blir jo helt koko av det hormon-kjøret, men det er jo lov å tro og håpe at egget har festet seg! Jeg er positiv :)
Når skal du teste???
Imorgen, holdte på å gjøre det idag men klarte ikke. Ingen tegn til tr enda å ingen tegn til blødning på crinonestaven men mensen kan jo utebli når man står på det. Men sjansen er jo der for at jeg er gravid da. En som vet jeg driver på med dette er overbevist at jeg er gravid. Jeg derimot er skeptisk. Har flydd på do hele tiden å sjekket idag. I kirka (barnedåp) satt jeg å tenkte på dette å ble skikkelig uvel, kaldsvett og kvalm så jeg måtte bare gå å sjekke med en gang

Imorgen, holdte på å gjøre det idag men klarte ikke. Ingen tegn til tr enda å ingen tegn til blødning på crinonestaven men mensen kan jo utebli når man står på det. Men sjansen er jo der for at jeg er gravid da. En som vet jeg driver på med dette er overbevist at jeg er gravid. Jeg derimot er skeptisk. Har flydd på do hele tiden å sjekket idag. I kirka (barnedåp) satt jeg å tenkte på dette å ble skikkelig uvel, kaldsvett og kvalm så jeg måtte bare gå å sjekke med en gang
Så spennende! Krysser fingre for positiv test i morgen!!

Så spennende! Krysser fingre for positiv test i morgen!!
Takk <3 vet at jeg må imorgen. Skal ned å legge fram å så blir det en tidlig kveld idag. Spørs hvor mye jeg får sove

Spennende! Krysser alt som krysses kan for dere :)

Jeg ble lagt inn på sykehus med overstimulering på rugedag 15. Kollapset av smerter på gulvet og spøy ut hele stuegulvet.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Takk <3 vet at jeg må imorgen. Skal ned å legge fram å så blir det en tidlig kveld idag. Spørs hvor mye jeg får sove
Lykke til i dag <3

Back
Topp