Overstimulert...

Jøje meg, har du snakket med sykehuset?

Ja, jeg har vært til UL og de var kraftig forstørring. Jeg er sykemeldt i en uke foreløpig og legen ringer meg for å høre hvordan det går..

Men det er ganske så spent nå asså, har det ikke bedret seg til i morgen så spørs det om jeg skal ringe igjen,.. men er vel ikke så mye de kan gjøre med det uansett..

Godt du har fått undersøkt dette da...

Oi. DET var magen sin det ja. Eg trur kanskje eg ville tatt en tlf eg, og kanskje fått en ny undersøkelse? Kan jo ikkje vær bra å gå for lenge sånn[&:] veit ikkje om det er noke dei kan gjer, men om det f.eks er væske i buken, kan de jo faktisk ta den vekk meiner eg!!

Uff ja, sånn mage hadde jeg de to første ukene av graviditeten også. Har ennå ikke tatt igjen den størrelsen faktisk[;)] Men det roer seg nok. Bare ta det med ro, drikk jevnt med vann, lite salt og unngå koffein, og så ble jeg fulgt opp med kontroller hver 2-3 dag. Håper du snart føler deg bedre. Skal visstnok være gode forhold for spira når man er overstimulert, så det er jo bra[:)]

Hmm ble du så nøye oppfulgt??
Jeg var en gang til UL, nå bestilte jeg til privat i går, da har jeg gått 1 1/2 uke med stor mage... [:D][:D] haha! men det hadde gått tilbake litt i da.. og magen er ikke såå stor lenger. ... nesten så det er litt trist, at magen forsvinner mener jeg [:-] Hehe! gleder meg til den kommer tilbake!!!

Oi såpass... Slapp heldigvis det jeg da [:D] Vet du hvor store folliklene dine var?
Kasta du opp og sånn også eller?
Bra at du er helt fin igjen nå da [:D][:D]

Back
Topp