Overstimulert og sykehusinnleggelse

ORIGINAL: Nummer1(-:

nå får jeg bare så vondt av deg[:(][:(] dette er urettferdig altså!
jeg håper virkelig at det er en liten spire som klamrer seg fast der inne i magen din!! - jeg skal krysse alt jeg har for at det er slik, og at du snart er på bena igjen - GOOOOD BEDRINGSKLEM fra meg[:)]

Signere dem fine ordan her.[:)][:)]

ORIGINAL: Luzi

ORIGINAL: Nummer1(-:

nå får jeg bare så vondt av deg[:(][:(] dette er urettferdig altså!
jeg håper virkelig at det er en liten spire som klamrer seg fast der inne i magen din!! - jeg skal krysse alt jeg har for at det er slik, og at du snart er på bena igjen - GOOOOD BEDRINGSKLEM fra meg[:)]

Signere dem fine ordan her.[:)][:)]

oppdaterer igjen på en fredag.........

Hadde ei hormonutblåsning i morres (mest tårer og lite sinne) etter verste natta ever siden jeg kom hit. NULL søvn og hatt store problemer m å puste.
Så nå har jeg fått enerom for helga og akkurat hatt fysioterapeut her til å lære meg å effektivisere pusten/lungene. Er en del øvelser jeg skal ta en gang i timen og lærte en måte å få ut evt slim på. Litt betryggende...
Fikk tatt hcg-test fra blodet igjen i dag og legen mente at med den økninga jeg har så er jeg mest sannsynlig gravid.
Ble målt 86 cm rundt midja i dag (mot 77 ved innleggelse på søndag) så det øker fortsatt. Siden natta var så fæl, med en del pusteproblemer så får jeg ikke hjem i dag en tur. Skal vurdere det heller igjen i morra.
Går jo rundt m intravenøs-kompisen min(stang og saltvanns-oppløsning) rett i blodet i dag å pluss at de måler all væske som skal ut.. (kjempemoro..not!)
Men om dette skal til for at jeg skal få et friskt svangerskap så er det greitt nok for meg...

Takk

Nok en gang må jeg lure på hva i alle dager jeg skulle ha gjort uten internett, pc å dere!!!?[:)]

Trist å lese dette,Bens mamma[:(]
Håper du snart blir bedre sånn at du får kommet deg hjem og kost deg resten av svangerskapet...
Tenker på deg!

Alt jeg kan si er at jeg tenker på deg, føler meg deg... å ønsker det KUN hell å lykke.
Kjempe go varm klem fra Kathrine

Back
Topp