Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
eg hadde det grusomt. men ikke før eg hadde kvilt meg når eg kom tilbake på hotellet. når eg våknet hadde eg drit vondt i magen,klarte ikke å stå oppreist skikkelig. eg var sulten og ville på dolly å spise pizza,for ville ut av hotell rommet. men tre ganger måtte eg legge meg ned på sengen da eg var på vei ut døren for eg bles å svimmel og ekkel. klarte å komme meg ut i bilen til slutt,når vi kjørte i humper fikk eg DRIT vondt. skulle begynne å spise pizza og eg blesvimmel igjen, måtte ta beina opp på en stol. spiste tre stykker men orket ikke mere siden eg ble så svimmel.. kjøpte isbuffe,og jett om eg ble bra igjen[:D] samboer hentet is 4 ganger te meg[:D]
når eg låg i sengen helt stille hadde eg d fint[:D]ingen vondt. men vist eg skulle bevege på meg,hostet eller lo så fikk eg vondt i magen. som sakt så slet eg med å komme meg opp av sengen og fra stoler. ble dårlig ver gang eg skulle spise,ble svimmel og uvel. og det varte i mange dager etter at vi kom hjem også.
Vondt!!!! men hadde det bare på det første forsøket mitt da jeg hadde 21 store eggposer. Ble ikke lagt inn på sykehus eller noe sånt. Var heldigvis ikke så ille. Men var VELDIG oppblåst, pustevansker, trykk mot blæra (pga de store eggstokkene presset på), kvalme, besvimelse.
Ikke noe godt nei, Fikk heldigvis mye mindre dose på puregon på de neste forsøkene mine pga dette, så da var det ikke noe problem i det hele tatt. Var etter uttaket disse symptomene starter. Det er nemlig eggløsningssprøyten som gjør at man kan bli overstimulert. Ikke før den sprøyten er satt.
Jeg måtte drikke massa massa vann, ca 4-6 liter, og jevnlig ta blodprøve for å sjekke at ikke blodet ble for tykt. Er nemlig blodpropper de er redd for.
Og så kan det hende en sjelden gang at en av eggestokkene blir full av blod, det har en av mine nettvenner i USA problemer med nå samtidig som hun er gravid, er 9 uker på veg nå og fortsatt sliter etter sin OHSS.
Har vondt i magen, er litt vondt hele tiden, og kjempevondt av og til.
Er oppblåst.
Småkvalm.
"trykk" i magen.
rett og slett veldig utilpass...
Vet at det var veske i magen en plass, og kjempeusikker på om jeg skal ringe inn, siden jeg går på do og tisser... Har nummeret til gyn.post på KK, men det er liksom ikke så ille[&:]
Så lenge du tisser så sier de at det ikke er farlig, for da kommer jo vannet ut igjen. Men drikker du store mengder med vann uten å få tissa er de nok redd for at alt fyller seg i buken, det medfører jo tykkere blod siden ikke blodet får nok væsketilførsel, derfor muligens blodpropp.
men er du i tvil/redd synes jeg du skal ringe sykehuset og høre.
kate, det var egentlig det svaret jeg ville ha, om det var farlig eller ei når en tisser... Vondt er det, men da ringer jeg ikke visst jeg ikke slutter å tisse.. Eller det varer lenge, eller blir uutholdelig[:)]