Overstimulering

po

Betatt av forumet
Hei. Da er jeg akkurat kommet hjem fra sykehuset. Har vært så øm nederst i magen så jeg ville gjerne få det sjekket, og joda..var overstimulert. Devarjo reddfor det når jeg var i Trondheim også, men det har liksom gåttsåfint..Så nå er det bare å ta det med ro. Ble sykemeldt ut uken. Men vi skal ha ferie fra fredag av, så da får jeg jo slappet av.. Men ikke så kjekt å si fra på jobben da, hvertfall ikke nå som vi er litt lite folk... Men, men må tenke på seg selv i denne perioden...[;)]

Å jøss!!! Det var en fin oppmuntring.. Vi får satse på det da. Får jo vite det på torsdag...[:)][:)] 

ORIGINAL: livslyst

Hun sa også no om at en overdtimulering kan bli noe værre hvis en blir gravid. Sååå - kanskje det er det du er... Lykke til på torsdag!
Men ble du overstimulert så lenge etter uttak? Når begynte du å merke det da?

Ja kanskje...hihi. Har ikke tatt test enda jeg da. Tørr ikke...

Husker ikke helt når jeg merket det. Jeg var ganske øm etter uttaket så gled det liksom litt inn i hverandre.. Men tror det var i slutten av forrige uke..

Krysser fingrene ja 

Masse lykke til på tosdag.

god bedring, og lykke til på torsdag[:)][:)]

God bedring! og masse Lykke til med testingen på torsdag[:)]
Håper du er gravid[:D]

Det sies at overstimulering blir værre når man blir gravid ja[:D] Så sånn sett ser det jo positivt ut[;)] Men det er forferdelig vondt å være overstimulert da..[:@] Så ta det med ro og prøv å nyte ferien så godt du kan. God bedring og lykke til[:D][:D]

PO lykke til og jeg håper at det går bra med deg.

OHSS kommer ikke før etter egguttaket, bare så det er sagt, da kan foliklene fyllse opp med væske igjen m.m. Man har normalt ikke OHSS før egguttaket, det skjer etterpå.

ORIGINAL: Jane2

Det sies at overstimulering blir værre når man blir gravid ja[:D] Så sånn sett ser det jo positivt ut[;)] Men det er forferdelig vondt å være overstimulert da..[:@] Så ta det med ro og prøv å nyte ferien så godt du kan. God bedring og lykke til[:D][:D]

Jeg var overstimulert når de skulle ta ut egga... Fikk greie på det allerede da. 21 eggposer var blitt modne... Hadde dritvondt i magen. Så satt dem inn egget og jeg ble ikke bedre. Klarte ikke ligge på magen. Og jeg er nå mor til verdens søteste og godeste jente[:)]

LYKKE TIL! Sender over masse prøverørslykkestøv fra prøverørsdukka mi[:D][;)]

ORIGINAL: * Bobbo *

Masse lykke til på tosdag.

Back
Topp