Overstimulering

Dipsy

Gift med forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Sommerfuglene
Dere som har opplevd overstimulering, hvor mange egg har dere hatt på kontroll? :happy:

Dere som har opplevd overstimulering, hvor mange egg har dere hatt på kontroll? :happy:
15! Og 15 ut. Var stinn og vond, veldig oppblåst og var sengeliggende nært til en uke. Likevel ikke så galt at jeg måtte tappes.

Det bruker heldigvis å gå bra, men skal også respekteres fordi grensen mellom å være bra eller dårlig er smal.

15! Og 15 ut. Var stinn og vond, veldig oppblåst og var sengeliggende nært til en uke. Likevel ikke så galt at jeg måtte tappes.

Det bruker heldigvis å gå bra, men skal også respekteres fordi grensen mellom å være bra eller dårlig er smal.
Husker du omtrent størrelse på de? Hadde 18 egg på kontroll, men noen er jo så små som 3-4 mm.

7 på kontroll, 10 egg ut. Det var ikke antallet egg ut som gjorde at jeg ble overstimulert, men at vi økte dosen Bemfola underveis i stimuleringa :)

Fikk ved andre forsøk ut 16 egg, da økte vi ikke dosen underveis. Ble ikke overstimulert.

22 og 13 egg ut. Ohss begge gangene, men væska kommer sent hos meg så de har ikke kunnet se fare for overstimulering på kontrollene. Ikke på blodprøvene heller. Vet ikke hvorfor jeg er så utsatt for å bli overstimulert :shifty:

20-30 på kontroll? Aner faktisk ikke... Det var mange i ulik størrelse og jeg klarte ikke å følge med da legen talte.
Men det ble 43 egg ut. :hilarious: Fikk "gravidmage" og hadde veldig vondt i magen etter uttak. Jeg var ganske dårlig i et par dager, men det gikk heldigvis fort over.:happy:

20-30 på kontroll? Aner faktisk ikke... Det var mange i ulik størrelse og jeg klarte ikke å følge med da legen talte.
Men det ble 43 egg ut. :hilarious: Fikk "gravidmage" og hadde veldig vondt i magen etter uttak. Jeg var ganske dårlig i et par dager, men det gikk heldigvis fort over.:happy:
Wow, trodde jeg fikk ut mange :eek: Fikk du mange blasto da?
Hadde det helt likt som deg etter uttak, begynner nå å bli normal igjen!

15 på mellom 12 og 18 mm på kontroll, de under 12 mm ble ikke telt. 17 ut.

Det var en god del :hilarious: Føler meg sykt oppblåst allerede, så kan ikke forestille meg hvordan det var med over det dobbelte :eek:

Wow, trodde jeg fikk ut mange :eek: Fikk du mange blasto da?
Hadde det helt likt som deg etter uttak, begynner nå å bli normal igjen!

Haha ja, det var veldig mange! :hilarious: Da de hadde over 20, trodde jeg det var ferdig, men da var det jo andre siden igjen!
Var borte fra jobb i et par dager, var verst det første døgnet.

Dette var første stimulering med PCO, så fikk beskjed om at det kunne være mange dårlige egg.
Det ble 6 blasto på frys. Ble gravid på første fryseforsøk siden det ble totalfrys, og er nå 22 uker på vei❤

Haha ja, det var veldig mange! :hilarious: Da de hadde over 20, trodde jeg det var ferdig, men da var det jo andre siden igjen!
Var borte fra jobb i et par dager, var verst det første døgnet.

Dette var første stimulering med PCO, så fikk beskjed om at det kunne være mange dårlige egg.
Det ble 6 blasto på frys. Ble gravid på første fryseforsøk siden det ble totalfrys, og er nå 22 uker på vei❤

Gratulerer så mye <3 så heldig!

Måtte du vente lenge til du fikk innsett?

Ble aldri ordentlig overstimulert, fordi jeg fikk gonapeptyl som eggløsningssprøyte og totalfrys for å forhindre overstimulering men…

totalt 25 eggposer, hvorav 15 store - opptil 24 mm tror jeg. 15 egg ut.

Slapp egentlig helt unna plager etter uttak, så veldig glad for at klinikken var så forsiktige og valgte totalfrys!

Okei, jeg fikk beskjed om å stå over en syklus - men er såå utålmodig! Så vurderer å ringe å spørre om å få innsett allerede nå, men regner med de sier nei :p

Det får du ikke. Må ha en ventesyklus. Jeg prøve på det på selv. Hadde uttak i september. Fikk ikke insett i oktober uansett om jeg var i fin form etter uttakk. Bare sånn at du er forbrett på det ;)

Back
Topp