Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
15! Og 15 ut. Var stinn og vond, veldig oppblåst og var sengeliggende nært til en uke. Likevel ikke så galt at jeg måtte tappes.Dere som har opplevd overstimulering, hvor mange egg har dere hatt på kontroll?
Husker du omtrent størrelse på de? Hadde 18 egg på kontroll, men noen er jo så små som 3-4 mm.15! Og 15 ut. Var stinn og vond, veldig oppblåst og var sengeliggende nært til en uke. Likevel ikke så galt at jeg måtte tappes.
Det bruker heldigvis å gå bra, men skal også respekteres fordi grensen mellom å være bra eller dårlig er smal.
Gyn sluttet å telle etter 36Dere som har opplevd overstimulering, hvor mange egg har dere hatt på kontroll?
Husker ikke, men mener alle var modne så det vil si ca samme str, iaf over 18 mm.Husker du omtrent størrelse på de? Hadde 18 egg på kontroll, men noen er jo så små som 3-4 mm.
Wow, det var mange!41 eggposer på kontroll og 29 egg ut..
Uttak forrige uke og er enda ikke «frisk»
Okay, mine er jo ikke i nærheten enda. Syns bare det var mange egg sammenlignet med de 4 jeg fikk ut sistHusker ikke, men mener alle var modne så det vil si ca samme str, iaf over 18 mm.
Wow, trodde jeg fikk ut mange Fikk du mange blasto da?20-30 på kontroll? Aner faktisk ikke... Det var mange i ulik størrelse og jeg klarte ikke å følge med da legen talte.
Men det ble 43 egg ut. Fikk "gravidmage" og hadde veldig vondt i magen etter uttak. Jeg var ganske dårlig i et par dager, men det gikk heldigvis fort over.
Det var en god del Føler meg sykt oppblåst allerede, så kan ikke forestille meg hvordan det var med over det dobbelte20-30 på kontroll? Aner faktisk ikke... Det var mange i ulik størrelse og jeg klarte ikke å følge med da legen talte.
Men det ble 43 egg ut. Fikk "gravidmage" og hadde veldig vondt i magen etter uttak. Jeg var ganske dårlig i et par dager, men det gikk heldigvis fort over.
Wow, trodde jeg fikk ut mange Fikk du mange blasto da?
Hadde det helt likt som deg etter uttak, begynner nå å bli normal igjen!
Haha ja, det var veldig mange! Da de hadde over 20, trodde jeg det var ferdig, men da var det jo andre siden igjen!
Var borte fra jobb i et par dager, var verst det første døgnet.
Dette var første stimulering med PCO, så fikk beskjed om at det kunne være mange dårlige egg.
Det ble 6 blasto på frys. Ble gravid på første fryseforsøk siden det ble totalfrys, og er nå 22 uker på vei❤
Gratulerer så mye <3 så heldig!
Måtte du vente lenge til du fikk innsett?
Takk!
Måtte ha en ventesyklus. Så uttak i april og innsett i juni
Okei, jeg fikk beskjed om å stå over en syklus - men er såå utålmodig! Så vurderer å ringe å spørre om å få innsett allerede nå, men regner med de sier nei