Overstimulering

Vi klamrer oss til håpet :D
Tenkte å vente til neste fredag, meeeen blir nok litt før altså! Testdato fra FS er ikke før mandag 14. nov...

Testedatoen er så sen i forhold til hvor mange dpo man ville vært altså. Jeg fikk positiv test på rd 7 med blastocyst, da klarte ikke jeg holde meg unna mer :p

Testedatoen er så sen i forhold til hvor mange dpo man ville vært altså. Jeg fikk positiv test på rd 7 med blastocyst, da klarte ikke jeg holde meg unna mer :p
Ja, de satte den jo 14 dager etter innsett, og da er jo blastoen noen dager allerede. På riksen setter de 14 dager etter uttak. Kanskje jeg tester allerede onsdag neste uke (13dpo/rugedag 8) ;)

Godt du fikk det sjekket da! :)
Vi vil jo ikke at du skal bli syk, bare veldig veldig gravid ;)

Det som er så kult med blasto er jo at man kan teste bare en uke etter innsett og få ganske sikkert svar :p Gleder meg til du ryker på første test! Har godfølelsen for deg nå altså :D

Ja, de satte den jo 14 dager etter innsett, og da er jo blastoen noen dager allerede. På riksen setter de 14 dager etter uttak. Kanskje jeg tester allerede onsdag neste uke (13dpo/rugedag 8) ;)
Jeg testet positivt 6 dpo etter innsett av blasto, og hadde nok fått det 5 dpo også. Blir spennende å se :)

God bedring:) jeg fikk ganske klar positiv på blasto rugedag 8 mn kunne nok sett positiv sikkert 2 -3 dager før det.

God bedring:) jeg fikk ganske klar positiv på blasto rugedag 8 mn kunne nok sett positiv sikkert 2 -3 dager før det.
Masse god bedring Bubbly. Håper dette blir hell i uhell og at blastocyst klamrer seg fast :)
Jeg testet positivt 6 dpo etter innsett av blasto, og hadde nok fått det 5 dpo også. Blir spennende å se :)
Godt du fikk det sjekket da! :)
Vi vil jo ikke at du skal bli syk, bare veldig veldig gravid ;)

Det som er så kult med blasto er jo at man kan teste bare en uke etter innsett og få ganske sikkert svar :p Gleder meg til du ryker på første test! Har godfølelsen for deg nå altså :D

Takk damer! ;)
Føler meg bedre i dag, men svar på blodprøven viste noe galt med lever-verdien, så må ta ny blodprøve på mandag.

Åååå!!! Har så lyst å begynne å teste allerede men 8dpo/rugedag3 er kanskje litt for tidlig :p Forhåpentligvis driver lille å borer seg inn nå.

Jeg ble overstimulert i august.. Fikk ut 20 egg! Det resulterte i store og ømme eggstokker, væskeansamling i buken og et par uker med sykemelding. Det ble totalfrys på eggene mine, men nå sitter jeg her da, gravid 4+6. ❤️ Lykke til, krysser virkelig fingrene for at det nå er din tur! ❤️

Last edited:
Back
Topp