Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble du oppblåst da? Jeg føler meg som en ballong nå....Jeg tok 300 og ble ikke overstimulert![]()
Jada, fikk uttak og innsett. Hadde nok ikke fått det på riksen der de nesten måtte avbryte mine to første forsøk, men dette var privatklinikk. De tømte 30 follikler, og satt tilbake to egg. Det var hcg-stigningen pga graviditeten som gjorde at jeg ble så dårlig. Hadde 16 dager på sykehus og store eggstokker frem til graviduke 13. Vondt var det, men likevel overlykkelig over å ha en baby i magenojda du har jo vært skikkelig uheldig da zophia... :/ fikk du tatt ut egg då da? Er vel innsetting som blir utsatt da?
wow 50 egg er det meste jeg har hørt!!! Løye at det er plass til alleJeg ble veldig overstimulert på mitt første forsøk, men merket ikke så mye til det. Var sikkert litt press og vondt i eggstokkene, men siden det var første forsøk visste jeg ikke hva som var normalt. Hadde minst 50 egg på hver side, så jeg fikk ikke uttak. Det gikk tilbake av seg selv, så det gikk helt fint, bare skuffende å måtte avbryte.
Takk for det! Da det stod på som værst, tenkte jeg aldri mer! Nå tenker jeg derimot at jeg hadde lett gjort alt om igjen! Alt for å oppleve å bli mammauff d hørtes ubehagelig ut.... er merkelig hva vi vil gå igjennom for å få barn....er jo verdt alt når en blir gravid!!
. Lykke til videre med graviditeten Zophia og nyt hvert sekund
![]()
wow 50 egg er det meste jeg har hørt!!! Løye at det er plass til alleja det må være skuffende å måtte avbryte!!! :/ alt det styret med medisiner og forventninger å så blir det avbrøte!! Uff. hvor mange enheter sette du hver kveld da? Lykke til med nytt forsøk forresten!
leste alt det du har vært igjennom! Går ikke ann å forestille seg hvor tøft det har vore en gang... håper virkelig at du blir gravid denne gang og at alt går bra!!!!