Overstått oul ☺

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Ja, var i går på oul. Vært super nervøs for at ting skulle være galt. Men nei da. Frisk og fin baby i magen var først inne 30 min på vanlig undersøkelse, så spurte hun om vi ville være med å prøve et nytt ul apparat. ( hun trengte å prøve seg). Så fikk dobbelt opp vi ☺ og så flere ganger at den lille er en lillebror. Helt fantastisk ☺ fikk ikke så veldig gode bilder da han ikke lå i ro omtrent.

Vedlegg

• 1414127076988.jpg
    1414127076988.jpg
    42,6 KB · Visninger: 93
Og foresten så er termin enda 28.mars. og mest sannsynlig får jeg ikke lov å gå på overtid pga store barn født på termin datoen før... ☺

Gratulerer :)

Gratulerer! Godt når det er overstått og alt er bra :)
ja, vært masse negative tanker denne gangen.. Hadde ikk d med de 2 andre, så var godt når alt var bra :) men som hun sa hun som tok UL, når du har 2 friske barn fra før så er det helt vanlig at nr 3 er frisk og fin også... Ihvertfal når d er samme BF... det var egentlig betryggende å høre :)

Gratulerer ! :D

Herlig! Tenk at vi har kommet så langt allerede :D En uke igjen her! *glede seg*

Så deilig å høre:) morsomt med gutt!:) hvilken kjønn er det på de andre barna dine?

Så deilig å høre:) morsomt med gutt!:) hvilken kjønn er det på de andre barna dine?
Har jente og gutt fra før :p var jo bombesikker på d måtte være jente, da jeg var i så god form sist med guttungen, men neidu. :)

Back
Topp