overstått dåp:)

mamma10&13

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Ja da var gutten døpt og feiret[:D] lite, men trivelig selskap[:D] med god mat, dessert og kaker[:D] mamma hadde bakt dåpskaken, den var kjempefin, hun er så innmari flink [:D] jeg hadde kjøpt pynten og forklart mamma hvordan jeg ville ha det så pyntet hun slik for vi holdt det hjemme hos henne[:)]

mamma har vært til uvurdelig hjelp og vi er slitne, men fornøyde... prinsen ble helt utslitt stakkar og har grått mye i kveld, men har nå endelig sovet[:)]

Han fikk veldig masse fint, smykke, bunadsølje, sånn rull til å ha dåpsattesen, sånn til å gravere ramme til å gravere inn navn på foreldre og besteforeldre, div klær, kopp, dyp tallerken, fat og sånn til å legge under i o' du som mette liten fugl... serien og masse penger og Labb og Line konto av mamma og pappa med 5000 kr på så det var lønnsomt for den lille hehe

Legger inn litt bilder senere[:)]

takk for det[:)]

Gratulerer med vel overstått dag [:)] Høres som om dere har hatt en svært vellykket feiring - skal bli gøy å se bilder senere [:D]

takk for det[:D] ja var en veldig vellykket feiring, men godt å være ferdig[:)]

ORIGINAL: delphi

Skjønner jeg godt [8D] Er jo alltid så mye å styre med i forkant av sånne dager, at når en endelig er ferdig, så blir en helt utladet... [&:]

Vi skal ikke ha dåp, men det blir navnefest, så vi slipper jo ikke unna alt styret... [;)] Hehe... Er rimelig laidback foreløpig da...

ORIGINAL: NovembergullIMagen

ORIGINAL: delphi

Skjønner jeg godt [8D] Er jo alltid så mye å styre med i forkant av sånne dager, at når en endelig er ferdig, så blir en helt utladet... [&:]

Vi skal ikke ha dåp, men det blir navnefest, så vi slipper jo ikke unna alt styret... [;)] Hehe... Er rimelig laidback foreløpig da...

Ja er mye å styre med og blir rimelig sliten etterpå, men veldig koselig også da og gutten her var så snill i kirka... han gråt ved døpefonten ellers var han stille før det og sovnet i armene mine etterpå[:D] det var litt herlig da for han sovner vanligvis ikke i armene mine[:)]

Back
Topp