Overskudd og ny hobby :p

Aina052015

Blir kjent med forumet
Ja, overskriften sier det meste.. Har hatt masse overskudd i det siste, og for å ikke slite i stykker gulvet med vasking hele tiden, så gikk jeg til innkjøp av ikke et, men to akvarier, hihi.. En gammel hobby jeg følte plutselig savn for!

Samboeren blir helt oppgitt av styret mitt, hehe, men skal bli koselig med to akvarier i stua da. :o

Flere som har hatt mindre gjennomtenkte spontane ideer i graviditeten, eller som har masse overskudd og energi? Hadde jeg ikke vært så tung, hadde jeg vell begitt meg ut på joggetur.. :p

Jeg kan ikke relatere i det hele tatt... Men det er jo bra du fyller tiden din med ting du synes er artig. :)

Nei, når eg har overskudd så bakar eg eller ryddar/vaskar :P

Heldig du :p Mitt overskudd går til å få en god natts søvn, ellers blir dagen ødelagt. Og bruker det meste av orket til jobb og 2 åringen. Og til nøds klesvask og støvsuging :D Hehe..

Men kan tenke meg at jeg blir mer "rastløs" og ha mye overskudd jo mer jeg nermer meg termin. Var iallefall sånn sist :)

Nei ikke akkurat, men siden vi flyttet inn i ny leilighet 10.12 så har jeg hatt nok å bruke overskuddet på. Men har ett walk-in closet og ett vaskerom som er innredet 3-4 ganger :D

Vi flyttet også inn i ny leilighet for under en måned siden, så har hjulpet veldig, men nå er det tomt for ting å rydde og sette på plass her.. :-)

Var et uvellykket akvariekjøp, da det største av de to begynte å lekke, noe som resulterte i flere timer med styr, og en som fikk sammenbrudd, da samboeren ikke var hjemme. :o

Go spontaniteten liksom.. Kjøper nytt akvarie i morgen, hihi. :p

Å så herlig med akvarie! Helt til det lekker ja ;) Jeg har selv lurt på å ta opp igjen den hobbyen.

Jeg har også merkelige øyeblikk der jeg bare føler for å jogge meg en tur. Plutselig overskudd til tusen! Nå skal jeg ikke prøve på joggetur da jeg sliter med et kne og ikke har jogget jevnlig gjennom graviditeten. For ikke å snakke om at jeg ikke kan gå trapper uten at det føles ut som DEN treningsøkta :P Men med et bekken som krangler med meg gjør jeg gjerne mest mulig mens jeg likevel er på føttene. Det sekundet jeg setter meg ned stivner jeg helt til dessverre.

Har heldigvis kommet meg unna bekkenplager, men jordmor råder meg til å ta det litt med ro.. Har ingen plager og nivå på topp, så må passe på å ikke få en smell :p

Har heldigvis kommet meg unna bekkenplager, men jordmor råder meg til å ta det litt med ro.. Har ingen plager og nivå på topp, så må passe på å ikke få en smell :p
Det er viktig. Selv om du ikke har plager nå, så betyr ikke det at du skal ut å bygge en villa ;) er du ferdig med barnerom og sånt da?

Har prøvd å liksom starte litt i et par uker, men han er ikke helt der enda. Blir vell gjort mens han er på jobb i nærmeste fremtid :D
Det hadde jeg også gjort da. Jeg sa til mannen min at jeg hadde dårlig tid, så da fikk han velge om han ville være med eller ikke :P litt tiltak, men nå som ting er ferdig så angrer han ikke ;)

Back
Topp