MamsntilLucasOgLinus
Forumet er livet
Jeg ser noen har så fine "overskrifter" med bilder og div på bloggen sin. Hvordan får jeg til det [8D]? Rimelig fersk ja [8D]
Min er så kjeeeedelig [:D][8D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Fever
en header kan du lage av bilder som du redigerer/legger til tittel etc. så laster du opp bildet i header delen :) og klikker for "istedet for tittel og beskrivelse"...
Jeg har redigert min i photoscape. enfordel med liggende header når du lager den ;)
en header kan du lage av bilder som du redigerer/legger til tittel etc. så laster du opp bildet i header delen :) og klikker for "istedet for tittel og beskrivelse"...
Jeg har redigert min i photoscape. enfordel med liggende header når du lager den ;)
ORIGINAL: MamsntilLucasOgLinus
Takk [:D] Men hvilken str lager du den i?
Jeg prøvde å lage en, men den blir for kort [8D]
ORIGINAL: Trulte_83
ORIGINAL: MamsntilLucasOgLinus
Jeg ser noen har så fine "overskrifter" med bilder og div på bloggen sin. Hvordan får jeg til det [8D]? Rimelig fersk ja [8D]
Menne du, bloggen din er så fin på sidene. Hvordan fikk du det til?
ORIGINAL: Trulte_83
thanx [:D]