Oversikta mi! *NYE BILDER 6.mai*

Jeg har bytta veiedag til mandag nå. Det ble liksom litt for mye helg og feiring på fredagene hehe...
Anywho, jeg tok en liten tjuveiing i dag likevel, uten å notere. Og den jævla vekta står bom stille!!! Har ikke rørt seg et gram siden sist fredag.... Irriterende!! Fryktet at dette kom til å skje på 87kg, for det er der jeg har ligget de siste 5-6 årene.

Så, da må jeg vel jobbe dobbelt så hardt for å komme videre.

Trente i dagtidlig 30 DS og dro rett på en 35 mins joggetur, og ble HELT overrasket over meg selv! Jeg kan jo jogge ordentlig jo!! Og lenge!! wohoo! Det var faktisk litt gøy!! og sinnsykt deilig etterpå!

Skal prøve å komme meg ut i morra også. Lillemann har blitt syk og er fryktelig avhengig av mammaen sin, så vi får se hvordan det blir!
Skal iallefall jobbe knallhardt nå (tiltross for den jævla ryggen!)
 
30 DS og joggetur i dag også. Var mer sliten i dag, sikkert fordi det var sykt varmt og jeg var sååå tørst! Men det er godt med alt som er gjort!

Jeg skrev sist at jeg skulle bytte veiedag fra fredag til mandag, men jeg tror jeg dropper det! Fredagen blir rett og slett ikke det samme uten den tanken at jeg kan kose meg litt. Skal heller være streng med lørdagen og søndagen!

Jeg står BOM fast på 87,4-5-6 kg nå.. gjort det i iallefall 3 uker. Det var litt forventet også da, siden det er der jeg har ligget de siste årene. Det er akkurat som om kroppen min kjemper med nebb og klør for å holde seg der. Derfor har jeg begynt å jogge, så håper håper håper det gir utslag på vekta!! Jeg vet at det ikke blir noe stort hopp nedover i morgen, for har tjuveid meg litt. Men det går ikke gale veien iallefall, så får være fornøyd med det :)

Jeg begynner å trives i kroppen min igjen da, selvom jeg har lang vei igjen til målet mitt. Det føles iallefall MYE bedre enn for 2 1/2 mnd siden! :)
 

Tok en ekstra runde i parken i dag. Jogga hele veien og mye fortere enn sist!! :) Fy fader jeg var sliten da jeg var ferdig.... måtte legge meg rett ned på gresset for å puste ut.. hehe..

Jeg veide meg i dagtidlig, og vekta sa 86,4 kg. YEEY tenkte jeg, endelig forbi 87 tallet. hoppa på vekta igjen etter treninga, og da sa den 85,9 kg!!! whaaaaat tenkte jeg da... så får ta en dobbelsjekk i morra. Noterte 86,4 på oversikta da, så får vi se :)

 
Nærmer meg veldig -10 kg nå! Og da er det på tide med belønning gitt! Har frisørtime i dag kl 15!! :)
Skulle jo vente til etter -10kg da, men vi drar på ferie om 2 uker, og må få det gjort før det. Håper uansett å være i mål til neste uke :)

Skal bli deilig!! Er 2 år siden sist jeg var hos frisøren! Har farga og klipt meg selv. Men de siste 6-7-8 mnd har jeg ikke brydd meg en dritt! Så nå skal sommerhåret på! :)

Tror kanskje jeg går for en kort bob med lyse striper :)

 
Bambilicious skrev:
Nesten 10 kg i minus på under 3 mnd, det er imponerende! emoticon
Kos deg hos frisøren, og husk å ta før- og etterbilder slik at vi andre får se hvor sommerfin du blir! emoticon


Takk for applausen! haha;)

Ja, denne dagen skal nytes! :) skal ta bilder, men vet ikke om jeg vil legge ut ansiktsbilder her.... får se :)
 
Fræddan! Og ned 0,5 kg tiltross for jenteuka og et uimotståelig sug på søtsaker i går. Spiste litt sjokolade og kjeks fordi jeg hadde vondt i magen og syntes synd på meg selv :p
Men spiste ikke så veldig mye da, så går greit.

I dag har jeg myyye å gjøre, så vet ikke om jeg får trent. Skal prøve å lure meg til en løpetur i kveld!

Flere dager siden jeg har trent 30 day shred nå også. Skal ta en intensiv periode på level 3 nå før vi drar på ferie om 2 uker! Kjøre på!! :)

Har lagt ut noen nye bilder som jeg tok i dag. Helt rart å se på de, for jeg ser IKKE så stor forskjell når jeg ser i speilet iallefall! :)

God helg!
 
Hei! synd du selv ikke ser forskjell for det gjør jeg!! 

10 kilo borte nesten?!! og det viser kjempegodt! flink du har vært!
 
TauZa skrev:
Hei! synd du selv ikke ser forskjell for det gjør jeg!! 

10 kilo borte nesten?!! og det viser kjempegodt! flink du har vært!

Jeg ser forskjell på bildene da, og kjenner stor forskjell på klærne mine, er bare at når jeg ser i speilet så klarer jeg ikke helt å se for meg forskjellen. Kjempeglad jeg tok bilder :)

Tusen takk :)
 
Har endelig somla meg til å trent litt 30 day shred i dag. Level 3 er beinhard altså!! Men i dag gikk det mye bedre enn sist! :)

Og så måtte jeg teste om jeg klarte å ta push-ups da, siden jeg klarte mange av de travelling greia.. og jeg klarte 10 stk!!! Strake!!!! Wohooo!! Haha, jeg klarte ikke 10 på knærne før jeg begynte med 30 ds en gang!!! Kjennes veldig godt!!

.....så litt bad news.... spiste sjokolade til frokost.. og til kvelds i går... Hurra for meg!!
 
Du er kjempe flink!! emoticon
Ser TYDELIG på bilda at du har gått ned masse. Magen din er jo helt forandra, ikke noe "hengemage" igjen jo ;)
Håper min mage med kan bli sånn snart :)
 
ninoz skrev:
Du er kjempe flink!! emoticon
Ser TYDELIG på bilda at du har gått ned masse. Magen din er jo helt forandra, ikke noe "hengemage" igjen jo ;)
Håper min mage med kan bli sånn snart :)


Åh tusen takk :)
Kjenner veldig godt forskjell på klærne mine, og det er utrolig herlig! :)

Er fortsatt en god bulk igjen når jeg sitter da, så satser på å få den bort de neste mnd :)
 
Dødsbra!

Den magen kan du være stolt av! Ser den begynner å bli shapet inn på de riktige stedene :)
Men merker du ikke forskjell på ansiktet også?! Det er det deiligste med å gå ned synes jeg, at øynene kommer mer fram og man føler seg sterkere :)

Stå på videre, du er til stor inspirasjon for mange andre!
 
Bambilicious skrev:
Ser stor forskjell på bildene dine, bikinikroppen er rett rundt hjørnet! emoticon


Haha!! Akkurat DET vet jeg nå ikke... Jeg er LIVREDD bikinier!! Men vi får se når jeg er i mål :)
 
Toeren skrev:
Dødsbra!

Den magen kan du være stolt av! Ser den begynner å bli shapet inn på de riktige stedene :)
Men merker du ikke forskjell på ansiktet også?! Det er det deiligste med å gå ned synes jeg, at øynene kommer mer fram og man føler seg sterkere :)

Stå på videre, du er til stor inspirasjon for mange andre!

Tusen takk :)

Merker ikke så stor forskjell på ansiktet egentlig, for legger ikke på meg noe særlig der. Det legger seg for det meste på mage/hofte/rumpe. Men litt forskjell er det jo, på sidene og under haka og sånn :)

 
Da har jeg gått tur og trent 30 DS.. fyttigrisen så hard level 3 er.... Men merker at det hjelper å være sta, for klarer mye mer nå etter bare 4 dager!

Det står litt stille med jogginga gitt! Har ikke jogga på ei uke. Er avhengig av at kjærleiken har guttungen mens jeg er ute, og det har rett og slett passa veldig dårlig den siste uka. Håper det blir litt bedre.

Vi reiser på ferie om 9 dager, da skal jeg være ferdig med 30 DS og klar! Det som er litt dritt er at vi skal hjem til min familie... min SVÆRT matglade, overvektige familie! Haha! Wuups!! Det blir garantert masse grilling og greier.. Får prøve å holde meg til sunnere alternativer, små porsjoner og dra på masse turer.
Så om jeg ikke går NED de to ukene er det greit, så lenge jeg ikke går OPP!
 
Yeeeeeey!!!!! I morgen er det akkurat på dagen 3 mnd siden jeg startet min nye livsstil med 95,5 tunge kg på kroppen. I dag lyste 85,5 kg mot meg på vekta!
Jeg er nå offisielt halvveis til målet mitt!! :)  Happy days!!

....i går etter treninga snikveide jeg meg, og da sa den 84,8 kg da... men noterer vekta i dag på oversikta :)
 
17. mai! Gratulerer med dagen Norge!

Det føles ikke helt som 17. mai, siden jeg ikke er i norge. Men om 2 dager er jeg der, så tar det igjen da! :) Lillemann og jeg delte en iskrem etter lunsj (jeg skippa lunsjen :p) så LITT 17.mai feiring blir det da!

Jeg føler meg veldig sliten for tiden. Orker ikke dra på løpetur. Vet jeg burde, men jeg orker rett og slett ikke. Snikveide meg i dag da, og har gått ned 300 gram siden fredag, så jeg går fortsatt nedover i det minste.

Gleder meg til å komme hjem til familien nå. Da skal jeg ut å løpe bakkeintervaller!! Jeg skal!
Men akkurat nå vil jeg bare sove....
 
Send mer slankepulver!!!

Er på ferie. Her er DRITTVÆR. Storm med orkan i kasta, regn og dritt!! Kommer meg ikke ut på tur, så blir sittende inne å SPISE!!! Hele dagen! Og mamma lager GOOOD mat, og serverer godis på kvelden!!!

Har sikkert lagt på meg 5 kg allerede!!


....men jeg har en slagplan til etter ferien, så jeg tar det ikke så himla tungt! Og jeg har funnet en grønn te som skal hjelpe på forbrenninga (ja særlig) i skapet til mamma. Hipp hurra for ferie! (jeg nyter det altså! :))
 
Så utrolig bra du ser ut :-D  
Du er knallflink! 
 
Da var jeg hjemme fra ferie! I to uker har jeg vært hjemme hos mamma og resten av familien. Det har vært forferdelig vær, og vi har sittet inne og koooost oss med mat og godis hver dag omtrent, spist mye mer enn jeg vanligvis gjør i jula f.eks! Har ikke trent en dritt (det rykker i joggefoten mens jeg skriver dette :p) Men! Jeg har bare lagt på meg 1,2 kg!!! (og det er med jenteuka også :p) Og det er jeg strålende fornøyd med!! Hadde trodd det kom til å være vesentlig verre enn det! :)

Så nå er vi tilbake hjemme, og jeg er SÅ KLAR til å fortsette der jeg slapp for 2 uker siden! Det er strålende vær ute, og jeg skal straks ut på trilletur med gullet mitt. Og så skal jeg ta en ny runde 30 days shred, men med litt tyngre vekter denne gangen. Brukte lette vekter sist, da jeg har en tendens til å få betennelse i skuldrene hvis jeg overdriver. Men det gikk veldig bra, og nå er jeg jo mye sterkere, så da måker vi på med mer vekter!

Skal også ta en test på hvor mye kondisen har sunket de siste 2 ukene. Skal jogge en tur enten i dag eller i morra, samme distanse og fart og se hvordan det går da. Kjenner nemlig at det går nedover alt ;)

Er iallefall supermotivert nå! Håper bare søtsuget ikke blir altfor ille, siden jeg har spist søtt nærmest hver dag...
 
Back
Topp