Listen ser toppers ut den.. kjekt med en med samme fødeplass som meg plutselig møtes vi pesende i gangen.. hehe. ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om det er flere som melder seg på så skal jeg etter hvert pare dere.Er det noen som kunne tenke seg å være min sladrevenn?
Om det er flere som melder seg på så skal jeg etter hvert pare dere.
Du får foreløpig ha meg som sladrevenn om du vil
Jeg er jo inne her daglig uansett, og siden jeg styrer dette så kan jeg sladre for deg til vi har funnet en venn til deg
Det skal jeg nok klare om de dukker opp noenHvis det dukker opp noen som skal føde på st.olavs, så kan du gjerne bytte om litt for meg - hadde vært så kjekt å ha noen her i byen... Ikke fordi hun jeg er satt opp med ikke er bra nok, men det er så langt til vestfold...
jeg kan være sladrevenn også...Er det noen som kunne tenke seg å være min sladrevenn?
jeg kan være sladrevenn også...
Jeg har et stort hjerte, så kan være på deg også.Men har du ikke allerede noen?
Jeg har et stort hjerte, så kan være på deg også.
Det er bare hvis det ikke dukker opp noen andre. Ingen skal bli utelatt
Da parer jeg dere også på oversikten i første innleggetSå flott!
Da sier vi det sånn
Jeg har et stort hjerte, så kan være på deg også.
Det er bare hvis det ikke dukker opp noen andre. Ingen skal bli utelatt
og du blir ikke glemt søte Repooc87 <3Skal nok klare å dele på deg jeg også Store hjerter må brukes til gode ting
Når er din termin maria2009 og hvor skal du føde?
Da setter jeg deg og Frøken Fryd sammenAhus 13 juli.
Da setter jeg deg og Frøken Fryd sammen
er det ikke bare til å gå på innboks - start ny samtale - og så skrive inn navnet på sladrevennen din?Hvor finner eg min sladrevenn? Altså, søke personen opp her på bv slik at eg får sendt melding te na