Oversikt over uker og mnd

*Svartengel*

Forumet er livet
VIP
Denne her fann eg på desember jenter og eg syns den var flott. Skal me ha den under viktigeste tråder kanskje?

1 fullgått måned: 4 uker + 3 dager
2 fullgåtte måneder: 8 uker + 6 dager
3 fullgåtte måneder: 13 uker + 2 dager
4 fullgåtte måneder: 17 uker + 5 dager
5 fullgåtte måneder: 22 uker + 2 dager
6 fullgåtte måneder: 26 uker + 5 dager
7 fullgåtte måneder: 31 uker + 2 dager
8 fullgåtte måneder: 35 uker + 5 dager
9 fullgåtte måneder: 40 uker

ORIGINAL: Linda*egentlig30*29

Gaaaah, lenge igjen til 2 fullgåtte mnd [&:][:(]

Var ikkje ein god ide nei? [8|] Men eg tenkte at det er kjekt når me er komt lengre? [:)]

ORIGINAL: Svartengel

Var ikkje ein god ide nei? [8|] Men eg tenkte at det er kjekt når me er komt lengre? [:)]
Nei nei nei.. Det var ikke sånn ment [:D] Det er en kjempe fin ide og følge med.. Bare virket så lenge igjen [8D] Tickeren min skal forandre seg i dag til seks uker så det er bare to uker igjen da [;)]

Nei nei nei.. Det var ikke sånn ment [:D] Det er en kjempe fin ide og følge med.. Bare virket så lenge igjen [8D] Tickeren min skal forandre seg i dag til seks uker så det er bare to uker igjen da [;)]

Phu[:D][:D] Ja er lenge igjen til 3mnd syns eg.. Har syns tida har gått fort fram til no[:)]  Gratulerer med 6uker[:D]

Takk for det [:)] Og du med dine 8 uker [:D]

Tiden har gått så utrolig sakte for meg, venter jo bare på at jeg skal begynne å blø igjen [:(][&:] ikke lett å slappe av...

Dånn! [;)] (altså lagt inn under viktigste tråder)

ORIGINAL: **lykkeliten**

Tusen takk[:D] Greit å kunne følge med lengre ute i svangerskapet[:D]

Tiden har gått så utrolig sakte for meg, venter jo bare på at jeg skal begynne å blø igjen [:(][&:] ikke lett å slappe av...

DU SKAL IKKJE BLØ IGJEN!!!!   Denne gang skal spiren din vere frisk og vokse seg stor og sterk[:)][:)]

Tusen takk[:D] Greit å kunne følge med lengre ute i svangerskapet[:D]

Bare hyggelig![;)]

Duuuuu, halloen! Hva er dette for snakk da?!?!?! Du skal da ikke miste du!!!! Ikke tenk tanken engang!

Duuuuu, halloen! Hva er dette for snakk da?!?!?! Du skal da ikke miste du!!!! Ikke tenk tanken engang!
Kan ikke noe for det da [&:] Men nei, jeg skal ikke miste igjen [:D] sebastian skal bli storebror i feb/mars [:D]

*dytte* [:D]

ORIGINAL: Ariana

Takk men me har dei under viktigaste tråder, men lett å glemme å kikke der iblant. [:)]

ORIGINAL: Ariana

Takk men me har dei under viktigaste tråder, men lett å glemme å kikke der iblant. [:)]

eg vet, men tenkte det kanskje var kjekt å se for de nyeste som er kommet inn her[;)]

Genial tråd!

Da kan man si at man er i den femte måneden når man er forbi 4 fullgåtte måneder, sant? [:D]
Høres kanskje ut som om man er lenger enn man er men tror det er gramatisk/matematisk riktig å si ;)

Hva?? Er jeg ikke 4 måneder enda? Tickeren min viser 2 dager feil så da er jeg 3 dager unna.. hmmm rare greier[8|]

ORIGINAL: M19

Genial tråd!

Da kan man si at man er i den femte måneden når man er forbi 4 fullgåtte måneder, sant? [:D]
Høres kanskje ut som om man er lenger enn man er men tror det er gramatisk/matematisk riktig å si ;)

Ja det kan man seie Syns eg då[:)][:)] Om det er rett for lege/jordmor er noko anna[8D]

ORIGINAL: bettand

Hva?? Er jeg ikke 4 måneder enda? Tickeren min viser 2 dager feil så da er jeg 3 dager unna.. hmmm rare greier[8|]

17+5 er 4 mnd då[:D][:D] Så du nærme deg

Back
Topp