oversikt over oul

Hei, har vært i dag. 18, og ikke 28 som jeg skrev tidligere. Fikk to timer faktisk ;) termin 21 mars. Kjønn fikk vi ikke vite.
 
Min OUL er faktisk flyttet til 22 oktober :D klokken 08 00 om morningen. SÅH!!! Det ble en del dager kortere å vente. JEG GLEDER MEG!!!!
 
Har time 31. Oktober :)
Forstår at det er snakk om ultralyden tilbudt av staten.. Men hva står forkortelsen egenlig for?
O'en? :p
 
Da har jeg oppdatert alle 1 som har skrevet :) så bra at alle skriver når dem har vært på ul
 
Vi venter trolig ei lita jente. :) <3 Var på oul på mandag 21. men skal tilbake 1. november for resterende målinger. Flyttet fra 18. mars til 20. mars.
 
Var på ul både tirsdag 22.10 og i går 25.10. Måtte ha ny time igår pga at nurket lå med ryggen ut og jordmor ikke fikk sett alt hun ville. Ny termin er 24.mars og vi vil ikke vite kjønn


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nå har også vi vært på ul. Fikk samme termin som min egen, 24. Mars. :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Var på OUL 26.sept og fikk vite at det kommer en gutt med termin 6.mars. Skal på første av tre ekstra UL den 14.11 for å se hvor mye han har vokst! :) (Måler det med UL i stedet for å måle med målebånd.)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ultralyden 25 oktober viste ei sunn og frisk jente! Dato for fødsel blei flytta frem i tid fra 29 mars til 3 april ;)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Back
Topp