*** Oversikt over Ordinær Ultralyd ***

23 jan :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Var på sykehuset i dag, å de skulle sette meg opp i uke atten, så da er det oul i uke 4 i 2014 :)

Hvor lang tid tok det fra legetimen til dere fikk svar på søknad om OUL / fødeplass? Hadde time hos lege 4.11. Har ikke fått svar enda...*vilhasvarsnart*

Hvor tidlig i forkant er det vanlig å få innkallelse til oul? :)
Hos legen reknet vi ut at jeg var 7 + 6, men hadde hatt blødning så fikk time til tidlig ul.. Denne timen hadde jeg i går, da viste det seg at jeg var 10 + 3 på vei.. Spurte legen der om hvordan det da ble med oul, han sa at han skulle sende inn en beskjed til KK om at jeg skulle få innkallelse tidligere.. Rekner med han gjorde dette i går? =)

Noen som har en aaaanelse om hvor lang tid det tar før jeg får innkalling da? :D Er jo veldig spennende!

Hvor tidlig i forkant er det vanlig å få innkallelse til oul? :)
Hos legen reknet vi ut at jeg var 7 + 6, men hadde hatt blødning så fikk time til tidlig ul.. Denne timen hadde jeg i går, da viste det seg at jeg var 10 + 3 på vei.. Spurte legen der om hvordan det da ble med oul, han sa at han skulle sende inn en beskjed til KK om at jeg skulle få innkallelse tidligere.. Rekner med han gjorde dette i går? =)

Noen som har en aaaanelse om hvor lang tid det tar før jeg får innkalling da? :D Er jo veldig spennende!

Hos meg tok det bare en uke fra jeg var hos legen til jeg fikk innkallelse til OUL :)

Hos meg tok det 3 dager etter legebesøk

2. januar

Fikk brev fra Kvinneklinikken i dag - har fått oul den 2. januar 2014 :) Men skal på en ultralyd 18. desember også og håper å få vite kjønnet da, for har lyst til å fortelle det til alle i familien på julaften, da skal hele familien være samlet nemlig <3

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

*Grrrrr* Sjekka opp litt idag. Var hos legen 4.11, som fortsatt ikke hadde sendt inn søknaden(!!) Jeg ringte svangerskapspoliklinikken og sjekka. De sa jeg kunne sende inn søknadsskjema selv, så slapp jeg å mase på legen. Irriterende altså! Håper jeg får plass på Ullevål likevel!

Fikk brev i posten idag, innkallelse den 17 januar!! Men før den tid har jeg UL den 10 des, altså om 2 uker i morgen :D gleder meg VELDIG til begge deler :D

Back
Topp