Oversikt over nåværende statuser ~ikke quote~

Da har jeg oppdatert [:D]

Da er jeg blitt sprayer fra 2. april og sprøytestart 23.april - ul 2. mai.

Så da kan jeg vel få hoppe litt nedover og sammens med de som er igang, håper jeg[8D]

Da er jeg igang igjen...progenova på andre dagen nå...Ul den 13.04, så blir det nok innsett noen dager etter det...Så nå kan jeg flyttes til under behandling...[:D]

Da har jeg oppdatert! Er ikke her inne så mye for tiden, har jo fått nytt hus så holder på med oppussing. Men er innom en og annen gang for å se hvordan det går og for å oppdatere litt.... Men så fort vi kommer oss inn i huset så blir det tid til å være her litt mer =)

Jeg skal bynne med progynova mai 08[;)]
så du kan gjøre om på det,står fryseforsøk våren 08 på meg...
så får  vi se om jeg tester pos på tirsdag...[;)]

ORIGINAL: CiZzYeN

Jeg skal bynne med progynova mai 08[;)]
så du kan gjøre om på det,står fryseforsøk våren 08 på meg...
så får  vi se om jeg tester pos på tirsdag...[;)]

Håper du tester positivt, men ellers så er mai rett rundt hjørnet [;)]

Emmas mamma i dag har jeg vært på forsamtalen; skal ringe inn mens i slutten av april, starter med nesespray forhåpentligvis i uke 21 og første IVF forsøk i uke 25 om alt går etter planen.
Du kan oppdatere det på akkuratt den måten som måtte passe deg best[:D]

PS; vi gleder oss til bilder etter oppussingen deres[;)]

ORIGINAL: Sarah

Emmas mamma i dag har jeg vært på forsamtalen; skal ringe inn mens i slutten av april, starter med nesespray forhåpentligvis i uke 21 og første IVF forsøk i uke 25 om alt går etter planen.
Du kan oppdatere det på akkuratt den måten som måtte passe deg best[:D]

PS; vi gleder oss til bilder etter oppussingen deres[;)]

Så herlig at det er igang! Er ikke lenge til slutten på april [:D] Det blir spennende!
Vi jobber fra tidlig morgen til sen kveld oppe i huset så gleder meg til å legge ut bilder. Tror det blir bra [:D] Kosli at du følger med [:D]

ORIGINAL: babyT?

Jeg har ringt inn mens idag 13. april.

Da er man igang [:D]

Venter på mens etter MA. Håper å rekke fryseforsøk før sommerferien.

Jeg ruger på 2 egg fra 11 april,testdato 23 april.

slutt på ventetiden, ble ruger igjen idag[:D]
testdato 28. april

Har fått brav fra Tromsø og er satt opp til behandling nå. Spraystart 3. mai og sprøytestart 22. mai. Uttak/innsett i uke 23.

Back
Topp