Oversikt over kjønn

Her blir det en liten gutt! :)

Her kommer det ei litta jente <3 :D

Her blir det en liten gutt :)

Jeg venter gutt , men har termin 29.mai .. Får vel ikke være med her jeg da, har liksom ikke klart å flytte inn på mai skikkelig enda.. Regner med å gå over, dessuten liker jeg meg så godt her ;)

Jeg venter gutt , men har termin 29.mai .. Får vel ikke være med her jeg da, har liksom ikke klart å flytte inn på mai skikkelig enda.. Regner med å gå over, dessuten liker jeg meg så godt her ;)

Jeg synes du skulle bli her.. Du hører jo til hos oss! ❤

Her kommer det en liten overraskelsesbaby i juni, virker ikke som om det er mange her inne som tenker å vente?

Her er det en luring av en baby, ville ikke gjøre annet enn å sitte med bena i kors og bokse med armene
Skal jeg sette deg opp under "venter juni-overraskelse" da, eller har du/dere planer om ny ul for å se om den lille er mindre sjenert da? :)

Fører deg opp likevel jeg hvis du vil det, du har jo vært her hos oss så lenge :) Koselig å ha deg her på juni-forumet!

Listen er oppdatert :)

Skal jeg sette deg opp under "venter juni-overraskelse" da, eller har du/dere planer om ny ul for å se om den lille er mindre sjenert da? :)

Jeg er satt opp for første vekstkontroll uke 24 og skal ha en ultralyd i måneden frem til bebis kommer, så vi får nok mulighet til å vite det :-) men inntil videre en det en overraskelse :-)

Gutt 14.juni

Da er listen oppdatert :)

Venter en liten jente :)

Back
Topp