Det kan komme så mye annet negativt ut av slikt.Jaa. Var flere som kommenterte at slikt burde heller tas på privatem meeen de hørte ikke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan komme så mye annet negativt ut av slikt.Jaa. Var flere som kommenterte at slikt burde heller tas på privatem meeen de hørte ikke
Hahaha hadde ett slikt vennepar jeg også. Forskjellen var bare de satt i samme sofa og kommuniserte gjennom fbHar ett kjæresepar på fb som driver å skriver til hverandre på veggen. "elsker deg pusekatt" , "har en overaskelse til deg når du kommer hjem" osv osv osv.
Siden jeg er venn med begge to ser jeg ALT!
Så er onkelen til samboer veeeldig ivrig. Legger ut noe hver dag. Han er opptatt av at man skal poste noe på fb hver eneste dag. Han sa en gang "de som ikke er aktive de fjerner jeg fra vennelista"
Skulle ikke forundre meg om dette parret gjør det sammetHahaha hadde ett slikt vennepar jeg også. Forskjellen var bare de satt i samme sofa og kommuniserte gjennom fb
Takk for maten vennen.
Værsegod. Din tur å rydde av bordet.
Nei. Din tur. Du sitter jo bare i sofaen og later deg nå.
Det gjør du også vennen
Sånn gjorde de med det meste. Kvitta meg med dama da. Så ser det ikke mer. Sletta hu ikke av den grunn altså. Men hu var tidenes verste sladrehøne. Lei av det derimot
Da snakker vi oversharing ja, haha huffEn bekjent la ut bilde av sin sovende mann med teksten pålydende noe i denne duren: "Slik ser en nypult, lykkelig kjæreste ut".
Vi er ikke venner på Face lenger, og de er ikke sammen idag. Om statusen har noe med det å gjøre aner jeg ikke![]()
Syns det er koselig med bilder av babyer jeg og har man ikke ville sett så har man vel ikke fulgt henne.Villa Paprika
Enig, hva er vitsen med å følge noen man ikke liker eller ønsker å se hva de deler..Syns det er koselig med bilder av babyer jeg og har man ikke ville sett så har man vel ikke fulgt henne.
Saken er vel at det var en interiørsude da og mange fulgte for å få interiørtips.Syns det er koselig med bilder av babyer jeg og har man ikke ville sett så har man vel ikke fulgt henne.
Ja den hørte jeg om.Jeg fulgte en kjent blogger på snap,har vært en del eksponering av barna, men gikk en grense for meg da hun i går filmet at hun vekket tenåringssønnen sin (tror han er 13). Jeg mener - noe må få være privat for disse ungene også...
Å himmel og hav
Folk altså
Hahahaha. Mannen min husker jeg bare satt å rista på huetSkulle ikke forundre meg om dette parret gjør det sammet![]()