Overreaksjon?

Bettina

Andre møte med forumet
Jeg testet positivt på torsdag, men etter å ha hatt blødning siden lørdag morgen, ble det konstatert, etter samtale med sykehuset, at egget hadde festet seg, men så blitt borte.. Skal ta blodprøver i morgen for å bekrefte dette. Jeg prøver å akseptere dette, men det kommer periodevis at jeg blir helt oversvømt av følelser og gråter fordi jeg føler meg tom innvendig.. Ble jo så glad når testen var positiv og nå føles alt bare periodevis helt mørkt. Trodde endelig vi hadde lykkes etter to år.. Noen som har følt det samme, eller er jeg helt på tuppa her?

Jeg testet positivt på torsdag, men etter å ha hatt blødning siden lørdag morgen, ble det konstatert, etter samtale med sykehuset, at egget hadde festet seg, men så blitt borte.. Skal ta blodprøver i morgen for å bekrefte dette. Jeg prøver å akseptere dette, men det kommer periodevis at jeg blir helt oversvømt av følelser og gråter fordi jeg føler meg tom innvendig.. Ble jo så glad når testen var positiv og nå føles alt bare periodevis helt mørkt. Trodde endelig vi hadde lykkes etter to år.. Noen som har følt det samme, eller er jeg helt på tuppa her?

Jeg hadde et forsøk i januar som jeg mistet. Kjenner godt igjen følelsene du snakker om. Ingen overreaksjon. Lei meg på dine vegne og håper du lykkes snart ❤️ klem

Det er helt forståelig.

Du er ikke på tuppa. Det er HELT normalt. Jeg har hatt det på samme måten. Noe av det tøffe er at skuffelsen og sorgen føles så ensom, fordi det er kun du som har kjent alt du har rukket å kjenne i kroppen den lille tiden fra positiv test. Sender deg mange gode tanker

Jeg opplevde det i desember, var kjempeglad men dessverre så endte det som deg. Var veldig tungt. Ble nytt forsøk i mars, med positiv test. Var da litt mer forsiktig med å glede meg. Endte desverre i MA i uke 11, og det var mye værre, helt jævlig. Har så og si klart å komme oss videre nå. Håper på å få en plan for nytt forsøk snart, det er det som hjelper for oss, samt det å drive med andre ting og ha prosjekter. Sender deg en god klem ❤

Back
Topp