fillifjonka
Glad i forumet
Må bare høre med dere siden hele meg er full av hormoner for tiden.
Men saken er altså den da at jeg skulle møte to venniner i dag.
Snakket med de tidlig på mårran rundt klokken 8
og fikk da beskjed om at de skulle treffes klokken 10 hos hun ene å så gikk de mot byen.
(hun bor da ca 10 min unna der vi skulle møtes )
Så jeg sa jeg skulle hive meg rundt å møtte de der.
Ringte de rett før halv 11 å lurte på hvor de ble av.
Og fikk da beskjed om at de var på vei ut døra skulle bare skifte på babyen.
Ventet og sendte ny mel klokken 11 da fikk jeg igjen beskjed om at de var på vei ut NÅ.
Så jo da ventet, ventet og ventet..
Klokken 12 kommer de.
Så da sa jeg bare i fra at jeg måtte hjem å hente guttungen på skolen.
Ble litt irritert..
kunne de ikke heller bare sagt at de ble sene og at jeg skulle gå de i møte??
Er jeg hormonell til tusen eller har jeg litt lov å bli sinna??
uff ble lang denne..
Men saken er altså den da at jeg skulle møte to venniner i dag.
Snakket med de tidlig på mårran rundt klokken 8
og fikk da beskjed om at de skulle treffes klokken 10 hos hun ene å så gikk de mot byen.
(hun bor da ca 10 min unna der vi skulle møtes )
Så jeg sa jeg skulle hive meg rundt å møtte de der.
Ringte de rett før halv 11 å lurte på hvor de ble av.
Og fikk da beskjed om at de var på vei ut døra skulle bare skifte på babyen.
Ventet og sendte ny mel klokken 11 da fikk jeg igjen beskjed om at de var på vei ut NÅ.
Så jo da ventet, ventet og ventet..
Klokken 12 kommer de.
Så da sa jeg bare i fra at jeg måtte hjem å hente guttungen på skolen.
Ble litt irritert..
kunne de ikke heller bare sagt at de ble sene og at jeg skulle gå de i møte??
Er jeg hormonell til tusen eller har jeg litt lov å bli sinna??
uff ble lang denne..