overreagere jeg?

fillifjonka

Glad i forumet
Må bare høre med dere siden hele meg er full av hormoner for tiden.

Men saken er altså den da at jeg skulle møte to venniner i dag.
Snakket med de tidlig på mårran rundt klokken 8
og fikk da beskjed om at de skulle treffes klokken 10 hos hun ene å så gikk de mot byen.
(hun bor da ca 10 min unna der vi skulle møtes )

Så jeg sa jeg skulle hive meg rundt å møtte de der.

Ringte de rett før halv 11 å lurte på hvor de ble av.
Og fikk da beskjed om at de var på vei ut døra skulle bare skifte på babyen.

Ventet og sendte ny mel klokken 11 da fikk jeg igjen beskjed om at de var på vei ut NÅ.
Så jo da ventet, ventet og ventet..
Klokken 12 kommer de.
Så da sa jeg bare i fra at jeg måtte hjem å hente guttungen på skolen.

Ble litt irritert..
kunne de ikke heller bare sagt at de ble sene og at jeg skulle gå de i møte??

Er jeg hormonell til tusen eller har jeg litt lov å bli sinna??

uff ble lang denne..
 
Jeg hadde også blitt irritert!
 
Du har all grunn til å bli sur! :) Hadde gått hjem for lenge siden jeg :)
 
åå det var godt å høre..[:D]
de sa jo begge to at hvis de
hadde visst at jeg måtte gå så ville de ha fortet seg mer.
sa klart i fra at uansett hvor god tid jeg evt hadde hatt
så er det å vente så lenge helt uakseptabelt for min del..

men da er jeg ikke super hormonell å teit da..[8D]
 
Syns faktisk det er sårende at man er så respektløs ovenfor andre.
Med babyer kan det jo selvfølgelig alltid ta et ekstra bleieskift eller en pupp før avreise men man kan informere og heller si at du kan komme de i møte ja!!

For meg er det prinsipielt sjeldent jeg går med på møter mellom 3 jenter. Har alltid så dårlige erfaringer med det.. mangler alltid en, eller er en for mye.. :/
 
Skjønner meget godt at du ble irritert jeg! Hadde jeg også blitt!! Mener at det i allefall må gå an å si fra; vi har jo mobiler!! [:@] Værste jeg vet å sitte og vente på folk i laaaaaaaange tider!
 
Back
Topp