Overrasket av Babyshower -og føden!

Hvordan går det med deg nå?
Du må ha blitt fryktelig sliten etter så lenge med rier!
All medfølelse herfra for den, altså! :)
Håper lille holder seg inne, men om ikke, så er det jo andre som allerede har født nå og som det går bra med :) -om det er en trøst.
Klem fra meg

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Alt er uforandret, men siden livmorhalsen er lang enda og jeg bor så nær sykehuset, fikk jeg reise hjem i går! Helt fantastisk å komme hjem, selv om ctg rett før jeg dro fortsatt viste regelmessige sammentrekninger annenhvert minutt, og de er vonde og.. alt tilsier at jeg burde være i fødsel, men tross alle vondtene er jeg jo lykkelig over å få ha baby i magen litt til. Målet er uke 34, og de sa jeg kunne være så heldig/uheldig å ha det slik lenge til... Så nå er jeg henvist til sofaen/senga/badekaret de neste tre ukene, og det kan jo bli lenge, men jeg er positiv :) hver dag teller jo, og er glad for det! var så godt å se lillegutt igjen og, selv om han har vanskelig for å godta at mamma bare skal ligge i ro, og at han ikke kan komme borti magen :) så, hvis ikke det blir noe mer blod eller riene blir enda vondere, håper jeg det ikke skjer noe spennende herfra på en stund :p er stressende å gå på toalettet da, lurer alltid på om det er no skummelt i trusa, hehe, men blir vel vant til det snart!

Kjenner til det! hadde blødninger i begynnelsen av sv. skapet. enda sjekker jeg trusa hver eneste gang jeg er på do i tilfelle. Det er gørrkjedelig å bare ligge stille... jeg er også mye i ro. Hadde strikketøyet mitt og er snart ferdig med ett fint teppe, men så tok gikta meg å nå kan jeg kanpt skrive på pc hehe :) Godt at du bor så nærmed sykehuset, håper du også klarer og knipe igjen til uke 34 minst og at riene gir seg! Det er så utmattende å gå med slike smerter over lang tid, og psyken kan også bli deretter! Tenker på deg!

Takk :) du er jo oppmuntringen min, at lille din holder seg inne enda! :)

Back
Topp