Overraskende fort...

Nyspire2014

Andre møte med forumet
Det siste året har jeg tenkt på at vi snart må begynne å tenke på nummer 2. Men kjæresten har vært litt mer usikker og ville vente....nesten vente så lenge at jeg hadde gitt opp håpe om å bli gravid flere ganger.
Tatt opp temaet titt og ofte, men samme svaret kom opp.
Sist jeg hadde mensen, nevnte jeg det for han at kanskje jeg skulle slutte på pillen nå når denne mens perioden var over. Men var litt feil tidspunkt å snakke om det,fordi vi hadde drukket.
Han nektet ikke på det, men unngikk å svare...
Jeg slutta på pillen jeg da, han og lillemann reiste på ferie og elgjakt denne uka.. Jeg tro dit ene fridagen min, uka etter og var der fra mandag til tirsdag.. Ja, vi hadde sex og han viste jeg ikke gikk på pillen lengre. Men sa til han at det tar i vertfall 3 måneder før alle stoffer fra pillen er ute av kroppen og vi kan bli gravide...
Han sa på tull ukene etter at han trodde jeg var gravid... Går ikke ann sier jeg,men han gjorde meg så usikker at jeg kjøpte en test og testa negativ. Dette var samme dag som at jeg og lillemann skulle på ferie i en uke, en uke fylt med tretthet, kvalme og uvelhet... Nå har jeg vært plaget med dette i lang tid, så graviditet hadde ikke jeg i hode, jeg hadde jo testa negativt......
Jada, kom hjem nå på mandagen, å begynte å regne ut når jeg hadde mensen sist og fant ut at jeg var en uke forsinka...
Kjøpte ny test og testa positivt!!
Syntes det er helt utrolig hvor fort det gikk, 1 uke uten prevansjon, første sex etter jeg hadde slutta og vips var jeg gravid...nesten for godt til å være sant...

Vi var forberedt på at det som skjedde det skjedde.... Så vi er lykkelig og glad og gleder oss til lillesøster eller lillebror kommer, om det kom veldig brått på <3

Til og med ønske om et sommerbarn gikk i oppfyllelse... Sier det bare VI ER HELDIG!!!!
 
Så herlig!! :) Og gratulerer med graviditeten!
 
Blir denne graviditeten lik den først??? Gud som jeg håper på det <3
Eneste negative med førstemann, var at jeg var veldig plaget med halsbrann, og at jeg fikk utløst phoreasis..
Det sies at blir man gravid en gang til, kan det bli helt borte eller mye verre.... Håper veldig på det ....

Sitter med en liten følelse av at dette svangerskapet ikke blir likt..er ganske kvalm til tider noe jeg så å si ikke var i det hele tatt sist... Krysser fingrene for at jeg ikke får et svangerskap over do skåla de første månedene...
Tror nesten det er litt farlig å ha drømme svangerskapet først jeg altså...

Uansett...det kommer noe godt ut av det...
 
Første kontroll bestilt ❤️om 1. Måned skal jeg få høre lyden av det lille vesenet mitt ❤️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Huff, vært skikkelig uggen i det siste har hatt en følelse av at det " brenner " i magen eller svir... Noen som vet hva det kan være ?Merkelig følelse og håper jeg får meg en god natt søv og det er borte i morgen ...❤️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
6+0 i dag...og nesten en uke siden jeg fikk en positiv test...
Rart hvordan livet snur plutselig, eneste jeg har i hode er baby og graviditet.. Eneste jeg har lyst å snakke om er det, og ingen skal vite om det enda.... Har lyst å rope ut JEG ER GRAVID!!! Men er fortsatt 6. Uker igjen til vi skal fortelle noe...vanskelig !!!
Er spent på om man ser at jeg er gravid før uke 12..om vi klarer å holde oss, om jeg blir den spreke gravide denne gangen også. Og ikke minst lurer jeg på hvordan god gutten min kommer til å ta nyheten om at han skal bli storebror.

Svigermor kommer på besøk i dag, og vi lurer veldig på om hun har ferska oss i at vi er gravid. Kjæresten satt før middagen å fortalte om allergier og sa plutselig - for å finne ut om jeg er gravid så raspa de på armen min...
Hehe... Jeg tror han klarte å ro seg ganske bra inn igjen og jeg drakk jo "alkohol" så vi tror det gikk bra...

Å det er så vanskelig :/ 4.uker til første kontroll :)
 
6+1 elendig i formen. Heldigvis ikke noe som har med magen å gjøre. Halsvondt og hodepine og skikkelig uggen og nå kommer snørra også håpet det et bra igjen i morgen ! Håper jeg er såpass oppegående at jeg klarer å gå på jobb i morgen , vi får se.... Hater å være syk


Sent from my iPhone using BV Forum
 
7+5 tror puppene mine eksploderer snart.. Er så lite som skal til før jeg skriker av smerter!!! Hater ømme pupper!!!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp