Overraskelsesesfest for mannen

Alvea

Forumet er livet
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Mannen blir hele 30 år i mai neste år, og jeg har lyst til å overraske han med en skikkelig fest ! Har allerede planlagt lokaler, så alt av tips til tema og gjennomføring mottas med stor takk :D Vet ikke hvordan det blir for meg enda da, siden jeg har termin i slutten av april, men det får vi ta når den tid kommer :)

Følger med litt her, da jeg driver å arrangerer det samme:p

Jeg syns det er kult med 70-tals party :) (passer dersom han er født på 70-talet). Eventuelt 80-tals fest :D
Ellers går det ann å invitere slik at gjestene må kle seg som noe på forbokstaven sin. Dersom noen het Svein kunne han kledd seg ut som Supermann osv :D
Temafester er kjempe festlig :)

Jeg syns det er kult med 70-tals party :) (passer dersom han er født på 70-talet). Eventuelt 80-tals fest :D
Ellers går det ann å invitere slik at gjestene må kle seg som noe på forbokstaven sin. Dersom noen het Svein kunne han kledd seg ut som Supermann osv :D
Temafester er kjempe festlig :)

Ja sånne tema er gøy ! Det må isåfall bli 80 talls tror jeg, og iallefall noe med utkledning, det er jo så morsomt :D Det med forbokstav var iallefall ikke dumt ! Takk for tips :D

Var nettopp i 40-årsdag til ei venninne, og da tipsa eg ho om temaet "har eg gått feil?"
Altså du kan ha på deg alt anna enn det du vanlegvis hadde hatt på deg på ein bursdagsfest.
Eks på kostyme på den festen var bla: fengselsfange, cheerleader, pilot, flyvertinne, tampong og vagina (to venninner, holdt på å le meg ihjel), Kripos, politi, cowboy, gammel dame, bunad, brud, hore, ku osvosv
Veldig greit tema for det er så mykje å velge i:)

Var nettopp i 40-årsdag til ei venninne, og da tipsa eg ho om temaet "har eg gått feil?"
Altså du kan ha på deg alt anna enn det du vanlegvis hadde hatt på deg på ein bursdagsfest.
Eks på kostyme på den festen var bla: fengselsfange, cheerleader, pilot, flyvertinne, tampong og vagina (to venninner, holdt på å le meg ihjel), Kripos, politi, cowboy, gammel dame, bunad, brud, hore, ku osvosv
Veldig greit tema for det er så mykje å velge i:)

Så moro :D Da har man jo alt mulig å velge å vrake i ! Takk for tips :D

Back
Topp