Overraskelser?

Sukkertopp

Forumet er livet
VIP
Forstår barna overraskelser eller hemmeligheter? Kan de holde på en hemmelighet? 

Felix er ikke i nærheten. I god tid før jul hadde han fortalt absolutt alle hva de skulle få i gave. I dag lagde vi trolldeighjerter vi skal pynte med til valentine, og planla hva slags rosa hjertekake vi skal lage. Jeg foreslo at vi skulle overraske pappa med kaken. Jeg brukte lang tid på å forklare hva det betyr, uten resultat. Det er ikke det at han ikke greier å holde på hemmeligheten, og heller ikke at han ikke vil tror jeg. Det virker som om han ikke forstår konseptet?
 
He, he, det minner meg om bursdagen min i september- Alma og pappaen hadde vært og kjøpt gave noen dager i forveien, og han hadde snakket masse med Alma om at de ikke måtte si til meg hva det var. Da de kom hjem, var det første hun gjorde å løpe inn på kjøkkenet (hvor jeg satt), og rope: "Mamma, pappa har kjøpt blå regnjakke til deg!"

Jeg vet ikke hvordan det er nå, men jeg tror fortsatt det er vanskelig for henne å holde på hemmeligheter, ja! Og jeg tror nok det er konseptet hun ikke forstår. 

 
trygt å fortelle Linus hemmeligheter :) Endelig en fordel at han ikke snakker :P
 
Han sa til pappaen at han hadde kjøpt "klær" til han, men ville ikke si hva slags klær og klarte å la vær å si at det var en genser!
Men det kan jo hende han hadde glemt det

 
Back
Topp