Overraskelse

Coolann

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Marsboerne 20 18
Siden det er en jente/gutt tråd. Kunne det vært kjekt å se hvor mange som klarer eller må vente på å få vite hva som bor inni magen. Greit om en kommenterer hvorfor det er en overraskelse :-)

Overraskelse! Første gangen visste vi, andre gangen ville vi ikke vite. Og herre så gøy det var å ikke vite :-D Anbefales virkelig! Ventetiden ble ekstra spennende for oss og alle rundt oss, og det var helt fantastisk å finne ut av kjønnet selv når man fikk babyen opp på magen!

Det var en overraskelse med førstemann, og en overraskelse denne gangen også. Enig med GjerneEnGuttNr3. For en følelse når du endelig får barnet på brystet og endelig får vite.

Vi skal ha overraskelse da mannen ville det! Det er hannes første barn, og jeg visste hva der var med den jeg har fra før ☺️ I begynnelsen var jeg irritert på han da jeg ville vite, men nå er det helt greit å ikke vite noe! ☺️

Her vil vi vite begge to. Liker å kunne begynne å bruke navnet allerede i magen :) fikk ikke vite på Oul, hun hadde faktisk ikke sjans til å se hva det er, så vi har bestillt privat ul i midten av august..får vi ikke vite da blir det nok en overraskelse i desember :)

Her blir det overraskelse nummer to! :) Visste ikke med første og stemmer i med de over om den følelsen man får når man får barnet på brystet og etter den lange ventetiden får vite at det er en jente eller en gutt, den følelsen ville jeg ikke bytta mot noe! :) Selv hvor irriterende vanskelig det kan være å finne kjønnsnøytrale klær :p

Ufrivillig overraskelse her :P Jordmor kunne ikke finne ut hva det var, den lille gjemte seg godt på tross av dytt og lirking. Var skuffet til å begynne med, men tror jeg har klart å slå meg til ro med å ikke vite...

Vi visste det med førstemann. Følte da at det var noe "håndfast" oppi alt det spennende og uvissheten rundt det å vente et barn for første gang. Denne gangen ønsket jeg det ekstra spenningsmomentet ved å ikke vite hva det blir, ettersom graviditeten i seg selv ikke er like spennende denne gangen :wacky:

Vi skal ha en overraskelse :) ville ikke vite denne gangen. . Vi visste sist gang. Det var kjekt. Men tenker at det blir ekstra spennende å ikke vite:)

Jeg ville ikke vite, men samboer ville. Til slutt var det jeg som vant igjennom. Etter ultralyd har vi allikevel en sterk, dog ubekreftet, mistanke om at det er gutt (alt for god kvalitet på de bildene, jo! :wacky:) Men jeg er fornøyd med å ikke vite, så får vi forberede oss på begge deler. Gøy blir det uansett.

Back
Topp