Overraskelse ??

veslefrik

Flørter med forumet
Jeg har ikke lyst å vite skjønn på oul... Jeg har en av hver og tenker det blir gøy og spennende med en overraskelse denne gangen :) er det flere som ikke vil vite??

Jeg er litt usikker! Viktigste for meg er at barnet er friskt! Tar det litt som det kommer! Kommer uansett til å kjøpe kjønnsnøytrale klær! :-)

Før vi fant ut at det var tvillinger, hadde vi bestemt oss for å ikke vite denne gangen. Men nå som vi vet det er 2 der inne, er vi litt usikre. Med tanke på navne kombinasjoner, at vi må jo handle inn så vi har dobbelt opp osv.
Har ikke bestemt oss ;)

Vi tar det litt som det kommer, kanskje jeg vil vite hvis de kan se det tydelig på oul. Sist visste vi ikke kjønn, og det var egentlig ikke noe vanskelig å vente med å få vite heller :)

Så gøy at det er fler som ønsker overraskelse :) jeg er extremt nyskjerrig av meg, så jeg blir veldig "stolt" av meg selv om jeg klarer å stå løpet ut :p extra vanskelig blir det jo at gubben skal vite det - Er litt redd han skal klare å kødde det til...

Kunne ønske jeg greide, men jeg er for nyskjerrig dessverre :P

Vi skal heller ikke vite det :)

jeg er alt for nysgjerrig ;) respekt til dere som klarer å vente :)

Vi visste D ikke med første og tror ikke vi vil vite d nå heller.. Når han kom ut lurte jeg faktisk ikke på hva det var heller, ble liksom litt "åja" når de sa : det er en gutt ;-)

var med på fødselen til ei venninne og hun visste ikke kjønnet. Det var så spennende og en så utrolig følelseslada opplevelse når vi fikk se hvilket kjønn det var at det er ikke noe tvil, jeg skal ikke vite :-) det gjorde på en måte fødselen ekstra spennende :-)

Visste det ikke forrige gang.. skal ikke vite denne gangen heller..

Vi skal vite kjønnene, synes det er kjempevanskelig å finne på navn så greit å vite hva det blir :)
Og vi har mye blått fra før og blir det jente(r) så blir det rosashopping!

Vi er ikke sikker, mannen vil ikke vite, jeg er litt for nysgjerrig :P samtidig tror jeg det hadde vært gøy med den overraskelsen. Så vi får se ;)

Jeg vil ikke vite, mannen vil... Men tror jeg får vilja mi... ;-)

Her er vi begge for nysgjerrige til å la være:p
Men litt greit å vite om jeg skal dra frem alle gutteklærna vi har fra før, eller ikke;)

Back
Topp