Overraskelse fra svigermor :)

*Desember-baby*

Flørter med forumet
Jeg er så glad og overlykkelig idag! Svigermor overrasket oss med drømmevogna mi Har gått og siklet på denne noen uker, men hadde slått meg til ro med at det ble med ønskedrømmen siden vi har vogn fra før etter storesøster fra 2008 og økonomien ikke er den beste for tiden. Men plutselig dukket svigermor opp med den idag ☺ Nå må det bare bli desember så vi får prøvetrilla på ordentlig!

Se så fin!
8e9b16070fbde7b48b8b700860871104

Herlighet så lekker!!! ♡ og så utrolig snill svigermor :D

Det er så koselig med sånne overraskelser :D kjenner til det, gleder meg til Desember :D

Så heldig dere er:)
Gratulerer med ny vogn i hus:D

Å, så hyggelig :) det er så herlige med engasjerte besteforeldre som gleder seg like mye som oss :D

Jeg er så glad og overlykkelig idag! Svigermor overrasket oss med drømmevogna mi Har gått og siklet på denne noen uker, men hadde slått meg til ro med at det ble med ønskedrømmen siden vi har vogn fra før etter storesøster fra 2008 og økonomien ikke er den beste for tiden. Men plutselig dukket svigermor opp med den idag ☺ Nå må det bare bli desember så vi får prøvetrilla på ordentlig!

Se så fin!
8e9b16070fbde7b48b8b700860871104

Så utrolig fin vogn! Heldig du! Hvilket merke/type er det?
Jeg har egentlig bestemt meg for hvilken vogn jeg skal ha, men den der var skikkelig lekker, så ble litt i tvil nå... :P

Det er ei Basson Genua ☺ Følger med egen sportsdel også. Bagen er veldig romslig og er en av grunnene til at jeg har hatt så lyst på den. Har hatt basson tidligere også og har vært kjempefornøyd! Veldig stødig og en fryd å trille :D

Så herlig, og så utrolig heldige dere er<3 Våre foreldre er selvfølgelig også glade, men de er ikke flinke til å uttrykke det overfor oss.. Det synes jeg er litt leit. Sjelden de spør hvordan det går, ikke noe strikking eller andre forberedelser her. Men de tilhører vel den eldre generasjonen hvor ting liksom ikke skal snakkes om...

Helt sant! Nå har kommende mormor tatt helt av i strikkinga også! :D *allehjerterglederseg*
Min mor også!! :D Hun sa idag at hun holder på med så mange om gangen at mønstrene går i surr, haha :D

Back
Topp