Overraskelse! Det er to!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet Opprettet
Denne gangen hadde jeg blitt litt stressa ettersom det blir så nærme vår 1-åring! Og skuffet ettersom sambo da aldri ville gått med på flere barn etter det. Men når vi skal prøve på nr 3 håper jeg vi får tvillinger!!:D

Akkurat det som skjedde her :) Min umiddelbare reaksjon:"Hæ??? Seriøst??". Gubben: "Såpass!" og så lo han :p Ble noen gledestårer iblandet tårer av skrekk i bilen etterpå, men gikk fort over til at vi bare gleder oss. Og nå er det bare et tidsspørsmål før vi får møte dem :D

Sånn ble det her Det ble både latter og tårer men mest glede når sjokket la seg! Var da 19 uker på vei før vi fikk vite om dem:)

Hadde blitt overlykkelig, men hadde nok reagert med både latter, tårer og en småpanisk følelse i tillegg :p

Hadde dødd litt... Og gruet meg enda mer til fødselen. Og barseltida.... Hvordan i all verden folk klarer å ha to stk kan jeg virkelig ikke skjønne. Jeg syns der var mer enn nok med en.

Men må man så må man :P man tilpasser det jo.

Jeg hadde blitt kjempeglad! Jeg er blitt såpass gammel at det hadde vært beste løsning for å få to, spørs om jeg når å gå gravid to ganger.

Blir glad om jeg klarer å få barn i det hele tatt.

Hadde det vært første barnet så hadde jeg blitt lykkelig:D
Hadde det vært 3. så hadde jeg nok blitt fortvilet:P

Det skjedde hun som var på tidlig UL før meg for en uke siden.
Hun var attpåtil alene...

Jeg og sambo sa håper virkelig ikke det skjer oss. Jeg hadde fått panikk.

Hadde blitt dobbelt så lykkelig, om det er mulig.

Min tvillingvenninde fødte tvillinger. Fytti katta de foreldrene der får kjørt seg.

Mannen hadde svima. Hadde sikkert blitt litt svett :p

Man blir jo glad for de barna man får selvfølgelig, men d er lov å reagere på at d plutselig er flerlinger ;)

Kriiiise!!

Det som skjedde med oss det :) jeg begynte å gråte. Litt av sjokk, men mest av glede :D sambo sendte meg et blikk jeg aldri glemmer: "Var det jeg sa jo!":p:p

Har spurt opp. Blitt glad, blitt stressa. Sjokk. Dobbel Lykke, dobbelt arbeid men Velkommen skulle de ha vært.

Det første jeg spurte om på oul var om alt så bra ut, det andre var om det bare var 1!
Hehe, en av de tingene jeg var mest redd for var om det skulle være flere. For all del, alle barn som kommer er like høyt elsket. Men nå har jeg 2 vennepar med tvillinger,1 med trillinger og jeg ser hvor mye "tyngre" de har det...:)

Back
Topp