Overraskelse! Det er to!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet Opprettet
Hadde dødd litt... Og gruet meg enda mer til fødselen. Og barseltida.... Hvordan i all verden folk klarer å ha to stk kan jeg virkelig ikke skjønne. Jeg syns der var mer enn nok med en.

Men må man så må man :P man tilpasser det jo.

Tvillingfødselen var MYE lettere enn førstemann altså! Så det behøver nødvendigvis ikke bli noe værre bare for at det er to! Men barseltiden er ganske stri til man får rutiner på plass ja :D

Hadde dødd litt... Og gruet meg enda mer til fødselen. Og barseltida.... Hvordan i all verden folk klarer å ha to stk kan jeg virkelig ikke skjønne. Jeg syns der var mer enn nok med en.

Men må man så må man :P man tilpasser det jo.

Du får ta turen til meg, så kan du sjå korleis det foregikk ;)

Jeg hadde dødd litt kjenner jeg, sånn som ting er holder det i massevis med en.

Med nr 1 og 2 hadde eg blitt lykkelig om da va tvillinga. No når me vente nr 3 og den va ein ups!, samt at minsten berre e 9,5 mnd, så hadde eg fått litt panikk trur eg...

Last edited:
Med nr 1 og 2 hadde eg blitt lykkelig om da va tvillinga. No når me vente nr og den va ein ups!, samt at minsten berre e 9,5 mnd, så hadde eg fått litt panikk trur eg...

Min var så vidt fylt sju mnd når eg fant ut me venta tvillingar :o Går bra det og :P Kalla dei for ups 1 og ups 2 :P :P (for meg sjølv altså :P)

Hadde det vært første gang ville jeg nok blitt vettskremt. Skjer det neste gang så er det egentlig helt okei, siden jeg vil ha tre barn og mannen vil ha to så ville jeg fått viljen min uten å måtte overtale han :-D

Back
Topp