Overraskelse! Det er to!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Camilla

Guest
Tenk deg at du legger deg ned på ultralydbenken og proben settes på magen. "Der er babyen", sier jordmoren. Så kommer det plutselig... "Jeg ser to!"

Les hele artikkelen her!

Jeg hadde blitt overlykkelig! :D

Jeg hadde blitt kjempe glad :D

Hadde jeg blitt gravid nå, og fått den beskjeden ville jeg fått panikk og tenkt "Typisk min flaks! Vi skulle jo bare ha en til!". Vi har til sammen seks barn.. ;)

Jeg har allrede fått bekreftet at nummer tre ikke har med seg nummer fire, og det er nok like greit...

Hadde fått sjokk! Hadde oppstått en del logistikkproblemer, men hadde funnet løsninger. Må være kjekt med et like gammelt søsken :) alltid en lekekamerat.

Ååh som jeg ønsker meg tvillinger ! Hadde blitt så glad :D

Det samme skjedde med meg... Nesten - her såg eg det før legen gjorde det :P Vart heilt satt ut og sa "nei, nei, nei, nei osv"... :P Hadde ein på 7 mnd uti gangen, derfor nei'ane :P

Glad det ikke skjedde her... Var skikkelig nervøs for det på ul med nr to.

Hadde nok tenkt shit, nå må vi ha ny bil og ny vogn og jeg trenger 4 armer til sammen :p

Her var det akkurat det som skjedde, bare at vi fikk vite det allerede i uke 7. Ble veldig sjokkerte, men veldig glade!

Tror jeg hadde brutt sammen i gråt. Er så sliten nå av en ettåring hjemme og dødstrøtt av svangerskapet at det kan jeg ikke se for meg!

Back
Topp