OVERRASKA i dag ja!!!

x1xTrallemor

Glad i forumet
HerreGUD, jentene mine har ÅRNA for meg i dag!!![:D]
Jeg ble dratt ut av mitt hus av ei venninne, og da jeg kom hjem sto allle jentene mine i gangen og venta på meg!! Lånt nøkkel av svigermor og greier, fått kællen min ut av hus...
Dem hadde laga babyshower for lille meg!! HERREGUUUUUD!
Bynnte jo å tute med en gang, ho ene har jeg ikke sett på et halvt år, og døm hadde laga mat, kake, leker, masse babypakker!!
ÅÅÅÅÅÅHHHH, nå bynner jeg nesten å gråte igjen!!!
For noen FANTASTISKE venninner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1[:D]
I LOVE YOU!!!!!!

Så utrolige flotte venninner du har då[:D]
Helig du e^^

ÅH, ja jeg var skikklig heldig!! Ble jo rent flau, og tuta flere ganger!!
Fikk SÅ mye fint!!!
DEN fine tykke pelsete dressen, bodyer, pitte-små votter, tepper, sengesett, dyne/pute, sånn til å rense flasker i, kosedyr, babyleke, babyboken (sånn til bilder, skrive i ol), håndkle med hette på, lite hårbånd!
SÅÅÅ mye fint! Og vi som ikke har handle NOE selv enda!! ÅH, jeg ble så glad!!!!!!

Kjenner litt på misunnelses nerven her[;)] Utrolig snille venner du har!!![:D]
Er det egentlig vanlig med slike babyshower her til lands? Ikke vært borti slikt og mange venner som har barn... Kanskje eg må ut å hinte litt, for dette er jo kjempe stas[:D]

Så utrolig koselig gjort!

åh, nå fikk du meg til å begynne å grine også :D herregud, så heldig du er. herlig :)

ORIGINAL: Number2

Kjenner litt på misunnelses nerven her[;)] Utrolig snille venner du har!!![:D]
Er det egentlig vanlig med slike babyshower her til lands? Ikke vært borti slikt og mange venner som har barn... Kanskje eg må ut å hinte litt, for dette er jo kjempe stas[:D]

Er blitt mer og mer vanlig her til lands, men er mer vanlig å ha det litt nærmere termin, men da blir det jo enda større overaskelse når det skjer så tidlig og du ikke forventer det før om flere måneder :)

Back
Topp