S
søteste
Guest
ORIGINAL: Tøsa
Men kan han ikke hjelpe deg da?
Klart han skal hjelpe til. Han skal få lov til å gjøre det meste. Men synes 17 mennesker er ganske mye jeg da, når jeg egentlig har nok med meg selv..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tøsa
Men kan han ikke hjelpe deg da?
ORIGINAL: Renate Røverdatter
Jeg viste dette til mannen min nå. Og han sier at han ikke forstår samboeren din i det hele tatt. Det er forskjell på to og 17 gjester.
Dette er da ikke din feil i det hele tatt.
ORIGINAL: Qualitas
syns egentlig det er passe dumt å be folk uansett når man ligger å har feber...[:-]
ORIGINAL: Martes
Om han velger å arrangere tross at du er syk så får han stå for alt da. Du har jo informert at du er dårlig.
Jeg hadde lagt meg i senga og slappet av mens han ryddet og vasket huset. Når gjestene kommer kan du jo stå opp og prøve være sosial, går det ikke så går du bare å legger deg igjen. [:)]
ORIGINAL: giggsy
Eh, hallo? Du er syk, han inviterer masse folk på middag, og så mener han at DU skal lage middag til alle sammen? Har han invitert så får han vel lage middag til dem også? Gud bevare meg vel. [:-] I sånne tilfeller er jeg glad jeg har en asosial samboer som er enebarn. I andre tilfeller igjen hadde det vært greit å ha en som ikke var så asosial og som hadde søsken. [8D]
ORIGINAL: Qualitas
syns egentlig det er passe dumt å be folk uansett når man ligger å har feber...[:-]
Han burde forstå at du kun orket å ha foreldrene hans der. Er jo derfor du sa det vil jeg tro. JEg synes han burde forstå at du ikke orker 17 til middag i dag.
God bedring og mange klemmer.
ORIGINAL: søtesteehn.... jeg som alenemor har bare nødt til å klare å stelle i stand selskap alene. må man så klarer man. klokka er bare halv to nå, han har flere timer på seg. slapp av og kos deg du! Utrolig dumt om en som er syk skal lage mat mtp smitte!
ORIGINAL: Mrs Lutz
hvorfor må du gjøre noe da? han må da klare å lage middag alene. gå å legg deg du og så får han ordne alt. Det er han som har valgt å invitere så mange. så kan du komme til ferdig dekket bord[;)]
Det er mye å gjøre for en person. Selv om han har vært dum så kan jeg ikke la det gå utover de som kommer[8D]
Men han er egentlig veldig flink han, men litt tanke løs.
Han burde forstå at du kun orket å ha foreldrene hans der. Er jo derfor du sa det vil jeg tro. JEg synes han burde forstå at du ikke orker 17 til middag i dag.
God bedring og mange klemmer.