Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke bare rosenrødt å ha for mye melk. Mye vondt og jeg får lett tette melkeganger og begynnende betennelse. Frøkna setter melk i vrangen hele tiden, er stresset ved puppen, får mye luft i magen, som igjen resulterer i mange turer opp på natta for å få ut luft. Jeg tror både for lite og for mye melk er like illeDere får prøve å nyte det, luksus problem jeg slet meg ut i flere mnd ved å pumpe og amme annen hver time døgnet rundt, vørterøl, hormonspray og alle slags kjerringråd for å få igang melkeproduksjonen, men det funket ikke det er utrolig hardt å ikke kunne mate barna sine med det beste de kan få, så dere får prøve å nyte det at dere klarer selv om dere har for mye
Dere får prøve å nyte det, luksus problem jeg slet meg ut i flere mnd ved å pumpe og amme annen hver time døgnet rundt, vørterøl, hormonspray og alle slags kjerringråd for å få igang melkeproduksjonen, men det funket ikke det er utrolig hardt å ikke kunne mate barna sine med det beste de kan få, så dere får prøve å nyte det at dere klarer selv om dere har for mye
Var ikke meningen å tråkke noen på tærne og være nedverdigende ved å kalle det luksus problem altså jeg bare hadde gjort alt selv for å klare å gi mine barn noe annet enn melkeerstatning, lå ikke noe mer bak det enn det
Signerer den......Luksusproblem er det overhodet ikke med for mye melk.. Når man sitter der med hovne, sprengte bryst, tette melkeganger og kanskje brystbetennelse også, såre brystvorter, soppinnfeksjon i brystene som følge av at man konstant er fuktig og baby som hyler i frustrasjon fordi den ALDRI får mulighet til å die normalt er det utrolig provoserende å høre at man har ett luksusproblem..
Overproduksjon er ett stort problem for dem det gjelder, både mor og baby. Like mye ett problem som å ha for lite melk, og i mange tilfeller vanskeligere å gjøre noe med.