Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke bare rosenrødt å ha for mye melk. Mye vondt og jeg får lett tette melkeganger og begynnende betennelse. Frøkna setter melk i vrangen hele tiden, er stresset ved puppen, får mye luft i magen, som igjen resulterer i mange turer opp på natta for å få ut luft. Jeg tror både for lite og for mye melk er like illeDere får prøve å nyte det, luksus problemjeg slet meg ut i flere mnd ved å pumpe og amme annen hver time døgnet rundt, vørterøl, hormonspray og alle slags kjerringråd for å få igang melkeproduksjonen, men det funket ikke
det er utrolig hardt å ikke kunne mate barna sine med det beste de kan få, så dere får prøve å nyte det at dere klarer selv om dere har for mye
![]()
Dere får prøve å nyte det, luksus problemjeg slet meg ut i flere mnd ved å pumpe og amme annen hver time døgnet rundt, vørterøl, hormonspray og alle slags kjerringråd for å få igang melkeproduksjonen, men det funket ikke
det er utrolig hardt å ikke kunne mate barna sine med det beste de kan få, så dere får prøve å nyte det at dere klarer selv om dere har for mye
![]()
Var ikke meningen å tråkke noen på tærne og være nedverdigende ved å kalle det luksus problem altsåjeg bare hadde gjort alt selv for å klare å gi mine barn noe annet enn melkeerstatning, lå ikke noe mer bak det enn det
![]()
Signerer den......Luksusproblem er det overhodet ikke med for mye melk.. Når man sitter der med hovne, sprengte bryst, tette melkeganger og kanskje brystbetennelse også, såre brystvorter, soppinnfeksjon i brystene som følge av at man konstant er fuktig og baby som hyler i frustrasjon fordi den ALDRI får mulighet til å die normalt er det utrolig provoserende å høre at man har ett luksusproblem..
Overproduksjon er ett stort problem for dem det gjelder, både mor og baby. Like mye ett problem som å ha for lite melk, og i mange tilfeller vanskeligere å gjøre noe med.