Overprisa brukte barnevogner?

ORIGINAL: Labambie

ORIGINAL: Frøbel

Synes brukte vogner skal selges for halv pris eller mindre. Om ikke kjøper vel de fleste ny istede? Med garanti, og ingen deler er slitt osv! Brukt vogn kan man plutselig få store kostnader på om noe må fixes. 

Veldig enig her... Skiller det 500 kr, slenger jeg i de ekstra 500 og får med garanti og ekstratilbehør. Synes folk er frekke rett og slett!! [:-] Særlig Emmaljunga er jo helt sjukt overprisa på finn.

har også lagt merke til det. Går ned en tusenlapp, og sier at den nesten ikke er brukt, og kun stått inne osv. Men det er likevell et brukt produkt!

ORIGINAL: Labambie

ORIGINAL: Frøbel

Synes brukte vogner skal selges for halv pris eller mindre. Om ikke kjøper vel de fleste ny istede? Med garanti, og ingen deler er slitt osv! Brukt vogn kan man plutselig få store kostnader på om noe må fixes. 

Veldig enig her... Skiller det 500 kr, slenger jeg i de ekstra 500 og får med garanti og ekstratilbehør. Synes folk er frekke rett og slett!! [:-] Særlig Emmaljunga er jo helt sjukt overprisa på finn.

Hvorfor skal man sette en lav pris når man vet man får det man har bestemt seg for? For å være snill? Det er klart at man vil jo ha mest mulig igjen for det. Tror de færreste tenker at nå skal jeg være snill å kansje ´tape´ 3000,-.

Visst man irriterer seg så fælt over prisen, la være å gå inn på annonsen eller sett en maks pris på valgene på finn.no. Så slipper dere å se de prisene som får dere til å se rødt.

ORIGINAL: Sofie25

ORIGINAL: pandalise

Jeg er hver dag innom finn.no og ser på barnevogner (liker å se..)
og ser mange av vognene er skikkelig dyre[&:]

F.eks fant jeg nettopp en 2007 bugaboo cameleon, til 4700kr, da var det kun med vinterhjul.

jeg solgte mi 2008, til 4400 og da var det med koppholder, ekstra trekk, fleecepose, vinterhjul og sommerkalesj.
var jeg billig eller de dyre?[8D]

Hehehe unnskyld at jeg spør men er det sommer hjul og vinterhjul på vogner og nå?
Og ja det er mangen som overpriser vognene sine!

Har ikke du piggdekk på vogna?

Det værste jeg ser er folk som selger brukte vogner til samme pris eller nesten akkurat d samme som d de kjøpte den for!!!! Lykke til med å få den solgt, er sikkert mangen som heller vil ha en brukt vogn for samme pris som en ny en [8D][8D][8D]

Og dette var ikke ment til deg, bare sånn generelt [:D]

Jeg har ikke peiling på bugaboo [:)]

Men det er jo ingen regel at man må selge ting til halv pris bare fordi at det er brukt. Selvfølgelig kan man prøve seg med den prisen man ønsker. Dette gjelder jo med alt som skal selges brukt, noen har kanskje dårlig tid med å få solgt det, og setter prisen lavt for at det skal gå fort, mens andre har tid til å vente litt og lar den stå ute til den blir solgt. Det er jo kjøpers ansvar å se etter en pris han er fornøyd med, man kan ikke føle seg lurt for at man ikke får kjøpe en brukt vogn til halv pris, eller at noen andre selger en lik vogn som deg til en annen pris.

ORIGINAL: Persillen

Hmf, ja vet. Jeg er på jakt etter en Brio Race, men finner bare en her til 1500. Litt dyrt når Kids and Care selger til under 1700 da. [&o]

ja det er dyrt.jeg satt min til 1000kr.og den var veldig pent brukt[:)]

man må jo ha lov å prøve seg på den prisen man vil ha,går det ikke må man senke prisen. vi solgte emmaljungaen,kanonfornøyd med salget! er jo opp til kjøper om de vil betale,og folk er vel så oppegående at de vet nypris. synes det blir feil å ta automatisk halv pris bare det er brukt... man betaler ikke halv pris på en brukt bil fra 2009 heller.

Da vi skulle ha vogn var det svigermor som tinget på å fikse det. Hun kjøpte en brukt emmaljunga duo vogn som her vi bor koster ca 9000 ny for 3000 kroner på finn. Vogna var kjempe fin, brukt til et barn, var ren og pen og hel. Vil si at det var god pris. Det gjelder vel bare å sortere ut hvem man kjøper av og ikke. [:)]

ORIGINAL: Babelle

ORIGINAL: snute

Blir vel litt rart å selge billig bare for å være snill også, eller?
En ny bugaboo med alt det utstyret koster vel godt over 10 000.

Joda, det er jo det.. [;)] Men skal jo nesten lønne seg å kjøpe brukt :b

Det lønner seg jo å kjøpe brukt når det er halve prisen [:)]

Ja, men må ærlig si sjelden jeg finner noen til halv pris.. Emmaljunga Duo Edge f.eks,ligger på 5-6000(09modell) og ny pris i norge er 8200.

jeg har en til 2500.. uten bag, men det får du jo kjøpt nytt [:)]
og får man ikke solgt til prisen man har lagt den ut til, så senker man jo som regel prisen da..

Jeg kjøpte min emmaljunga edge duo for 3000 kroner. Brukt til ett barn. Da hadde jeg letet leeenge før jeg fant noe jeg var fornøyd med prismessig.

Jeg mener ikke at man skal kreve halv pris på ei vogn som er såvidt brukt. Men har du ei vogn du har brukt som hovedvogn hele vognsesongen, så ville jeg aldri solgt den for mer enn halv pris.

Synes folk skal tenke seg om før de kjøper ei brukt, dyr vogn, som er nedsatt bare bittelitt, kun for å spare en tusenlapp e.l. Man vet jo aldri hvordan den vogna egentli er brukt.

Hei dere... Har dere vært inn på sidene til no1barnevogn.no De har utrolige flotte ny vogner til utrolige priser, du vil ikke tro det før du får se det[:D] Kommer nok til å kjøpe der i fra selv, men syns det er litt fortidlig ennå. Er 18uker med Tvillinger og mye kan skje. De har også en butikk i Søgne for de som bor på sørlandet [;)] lykketil

Har selv en 2005mod Emmaljunga duo har ikke tenkt å selge den, kan jo hende jeg får bruk for den, Selv om jeg venter tvillinger. Men lurte litt på det en stund, tror jeg ville ha prøvd å fått 3000-4000,- for den. hadde den inn der jeg kjøpte den å spøre dem hva jeg kunne prøve å få for den og de mente at jeg kunne prøve å få 4000,-4500.- for den siden den er veldig godt behandlet og i god stand. men som sagt så skal jeg ikke selge. Vanskelig å sette pris på vogn, For en prøver å ligge rimlig men samtidig vil en ha litt igjen når en føler en har betalt en formue for vognen da en kjøpte ny. Men har lagt merke til at mange er over priset og ikke så godt bevart. Men de Hopper jeg lett over. Til jeg var inn på siden til no1barnevogn.no Helt utrolige nye vogner til en forbløffende pris. Har hørt inn på Butikker som selger vogner der du må opp i 8000- 11oookr For komplett Tvillingvogn kommer ann på merke.

Back
Topp