Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei Kakemonster88 Ja! Der har jeg maaange forslag. Det kommer jo an på hva du liker - men en av mine favoritter er yoghurt naturell blandet med sitronsaft og litt skall. Og så spiser jeg den med kokos på toppen. Eller i selve grøten. Jeg er mer enn middels glad i både grøt og kokos - så jeg lager også en med hvor jeg blander kokosmelk og vann sammen med fryste blåbær. Mannen som opprinnelig "fant opp" overnight oats - eller Bircher Muesli, som denne måten å lage grøt på, blir kalt, laget grøten med revet eple, vann og sitronsaft, servert med litt nøtter på toppen. Mulig det var litt melk inne i bildet også. AXA har en blanding med havre, rug og quinoa - prøv med andre korn også. Jeg drysser også på granola, ristede nøtter og frø. Jeg har alltid en frøblanding som består av sesamfrø, solsikkefrø og gresskarkjerner. Disse rister jeg i en tørr og varm panne, avkjøler og oppbevarer under lokk. Har du tørt dansk rugbrød er det supert å kjøre det til smuler i blenderen, riste det i en langpanne i ovnen sammen med bittelitt brunt sukker. dette er supergod og smakfull krønsj som passer som topping både på grøt og yoghurt.