Overnervøs testetøs?!

Bestandig godt å vite at man ikke er alene om å være gal :p:p
Ikle sant [emoji6] måtte sloss med meg selv for å ikke ta digital tidligere idag også[emoji12] er nok litt for mye å håpe på å få 3+ når jeg kun er 4+4 [emoji23]

Jeg er egentlig ferdig med å teste for lenge siden. (En uke). Men i helgen måtte jeg bare likevel. Så ble en strimmel. Er som dop å se teststreken komme opp likt som kontrollstreken [emoji23] Men nå, nå er det slutt!

Ikle sant [emoji6] måtte sloss med meg selv for å ikke ta digital tidligere idag også[emoji12] er nok litt for mye å håpe på å få 3+ når jeg kun er 4+4 [emoji23]
Kjenner følelsen. Ser litt på digitale hver gang jeg går forbi badet [emoji14]

I knooooow. Og så er den det. Den venter... bra jeg er på jobb [emoji14]
Har tenkt at jeg kan jo bare bruke den og viser den ikke 3+ er det jo enkelt å kjøpe ny [emoji23] men så får jeg heldigvis bedre tanker igjen

Har tenkt at jeg kan jo bare bruke den og viser den ikke 3+ er det jo enkelt å kjøpe ny [emoji23] men så får jeg heldigvis bedre tanker igjen
Heh, ser den. Her har mannen sagt at jeg får bare den. Ikke fler tester etterpå (stressa sånn med det forrige svangerskap) - så må nesten bruke den 'riktig'. Tenker det blir svidd av på søndag

Heh, ser den. Her har mannen sagt at jeg får bare den. Ikke fler tester etterpå (stressa sånn med det forrige svangerskap) - så må nesten bruke den 'riktig'. Tenker det blir svidd av på søndag
Mannen legger seg ikke borti det [emoji6] og nå har han jo reist, så han finner det jo ikle ut heller med mindre jeg sier det [emoji41]

Mannen legger seg ikke borti det [emoji6] og nå har han jo reist, så han finner det jo ikle ut heller med mindre jeg sier det [emoji41]
Haha, nei praktisk det. Her har han satt ned foten pga jeg stresset meg opp med tester før tul sist. Ble jo helt sprø

Haha, nei praktisk det. Her har han satt ned foten pga jeg stresset meg opp med tester før tul sist. Ble jo helt sprø
Sist så tok jeg vell minst 6 tester før jeg trodde på det, var ikke i de minste planene mine en gang å bli gravid da..

Tenkte å ta en digital i morgen. Det blir tredje testen jeg tar, er 5+6 i morgen, og skal på TUL om en uke :cat: Er så spent!

I følge min beregning er jeg 6 uker i dag, men Clearblue slo ut på 2-3... noen som har noen positive erfaringer å dele? [emoji26] Fikk 1-2 lørdag 27. Januar og 2-3 mandag 1.februar. Burde jeg ikke ha 3 + nå da?

Kjenner jeg hadde veldig lyst til å testetøse litt i dag, selvom jeg vet det er liten vits.. Hittil har jeg brukt 5(!) digitale, og jeg har veldig lyst til å kjøpe meg en pakke til og ta før tul på torsdag.. For tenk, er tanken min.. Men hittil har jeg vært flink å
holde meg i skinnet

Back
Topp