Overnervøs testetøs?!

Happin3ss

Forelsket i forumet
IMG_3253.JPG Burde ikke dagens test være sterker enn gårdagens? :nailbiting: Syns den ser lik ut som i går ca (gårdagens øverst og tørket)... Livredd for ny SA...

Jeg tok to av den samme strimmelen idag. Den ene ble mye sterkere enn den andre. Forskjellig sensitivitet og mengde fargestoff i enkelte tester bare :)

Har fått så mye skygger så pleier å ta to i slengen :p

Jeg tok to av den samme strimmelen idag. Den ene ble mye sterkere enn den andre. Forskjellig sensitivitet og mengde fargestoff i enkelte tester bare :)

Har fått så mye skygger så pleier å ta to i slengen :p

Ååh? Så det trenger ikke bety noe galt da? Skal prøve å slappe av litt, å ta en ny cb plus i morgen på morgenurin.. Ikm i morgen :)

Ååh? Så det trenger ikke bety noe galt da? Skal prøve å slappe av litt, å ta en ny cb plus i morgen på morgenurin.. Ikm i morgen :)
Neida :) men sikkert greit å teste litt mer bare for å sjekke stigning :) jeg kommer nok ikke til å stoppe før jeg er tom xD

Hvilke tester er det? Henger en knapp på forskjellig mengde fargestoff i testen. Ser bedre stigning ved å ta annenhver dag :)

Hvis det er rfsu så har mine vært like svake fra 3+5 til 4+5, eneste forskjellen er at streken kommer raskere fram.. skal aldri mer bruke rfsu sine. For noe dritt

Hvor finner jeg din erfaring? :taunt014
Har en tråd jeg startet her "Ultralyd imorgen" og ellers ligger mine ultrasvake RFSU tester under testetråden her inne, men kan forklare kjapt her [emoji14] jeg fikk veldig svake positive tester 2+6 - 3+0 men fikk altså plutselig 3+ på ukesindikator.. så testene stemte ikke overens med hverandre. Dro til ultralyd og det var det to svarte flekker på skjermen og blodprøven viste hCG på 2300 og noe.. De RFSU testene er noe dritt [emoji14] var så vidt strek på de

Har en tråd jeg startet her "Ultralyd imorgen" og ellers ligger mine ultrasvake RFSU tester under testetråden her inne, men kan forklare kjapt her [emoji14] jeg fikk veldig svake positive tester 2+6 - 3+0 men fikk altså plutselig 3+ på ukesindikator.. så testene stemte ikke overens med hverandre. Dro til ultralyd og det var det to svarte flekker på skjermen og blodprøven viste hCG på 2300 og noe.. De RFSU testene er noe dritt [emoji14] var så vidt strek på de
Oi, ja nei disse testene er bare tull :hungover: Så spennende da med tvillinger :Heartred

Oi, ja nei disse testene er bare tull :hungover: Så spennende da med tvillinger [emoji813]red
Gjenstår å se om de klarer å klore seg fast videre da [emoji5] men ja, stoler ikke på de testene noe annet enn alt strek er strek på de. Vært blenda hvit utenom graviditet, så det er eneste jeg har å si om de som er positivt [emoji12]

Gjenstår å se om de klarer å klore seg fast videre da [emoji5] men ja, stoler ikke på de testene noe annet enn alt strek er strek på de. Vært blenda hvit utenom graviditet, så det er eneste jeg har å si om de som er positivt [emoji12]
Jeg og, forrige pp var de blenda/ultra svak og tynn grå skyggetrek.. Så jeg tviler ikke på at de er positive altså :)

Sist var jeg skikkelig tt - hadde mange tester på lager også (farlig det :P)

Husker jeg tok en rett før jeg skulle til tul rundt uke 7, streken var svak, svak og jeg var overbevist på at det hadde gått galt. Fikk likevel se en frisk liten sprelle der inne og hm ga meg streng beskjed om å slutte å teste ;)

Du er nok ikke alene om å være testetøs [emoji6] vaska badet idag tidlig ( må gjøre noe nyttig når en våkner så tidlig [emoji23]) fant da en billig strimmel som jeg bare måtte ta [emoji6]
e8454172a38308fbcef38b36f9cbc0b4.jpg

De 2 øverste fra 1. og 2. Februar og den nederste fra idag [emoji5]

Du er nok ikke alene om å være testetøs [emoji6] vaska badet idag tidlig ( må gjøre noe nyttig når en våkner så tidlig [emoji23]) fant da en billig strimmel som jeg bare måtte ta [emoji6]
e8454172a38308fbcef38b36f9cbc0b4.jpg

De 2 øverste fra 1. og 2. Februar og den nederste fra idag [emoji5]
Bestandig godt å vite at man ikke er alene om å være gal :p:p

Back
Topp