Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tok to av den samme strimmelen idag. Den ene ble mye sterkere enn den andre. Forskjellig sensitivitet og mengde fargestoff i enkelte tester bare
Har fått så mye skygger så pleier å ta to i slengen![]()
NeidaÅåh? Så det trenger ikke bety noe galt da? Skal prøve å slappe av litt, å ta en ny cb plus i morgen på morgenurin.. Ikm i morgen![]()
Rfsu strimmel.. Skit testerHvilke tester er det? Henger en knapp på forskjellig mengde fargestoff i testen. Ser bedre stigning ved å ta annenhver dag![]()

Hihi, ja absolutt ikke de beste testene å teste stigning på [emoji14] du kan jo bare se på min erfaring med de.Rfsu strimmel.. Skit tester![]()
Hvor finner jeg din erfaring?Hihi, ja absolutt ikke de beste testene å teste stigning på [emoji14] du kan jo bare se på min erfaring med de.

Har en tråd jeg startet her "Ultralyd imorgen" og ellers ligger mine ultrasvake RFSU tester under testetråden her inne, men kan forklare kjapt her [emoji14] jeg fikk veldig svake positive tester 2+6 - 3+0 men fikk altså plutselig 3+ på ukesindikator.. så testene stemte ikke overens med hverandre. Dro til ultralyd og det var det to svarte flekker på skjermen og blodprøven viste hCG på 2300 og noe.. De RFSU testene er noe dritt [emoji14] var så vidt strek på deHvor finner jeg din erfaring?![]()
Oi, ja nei disse testene er bare tullHar en tråd jeg startet her "Ultralyd imorgen" og ellers ligger mine ultrasvake RFSU tester under testetråden her inne, men kan forklare kjapt her [emoji14] jeg fikk veldig svake positive tester 2+6 - 3+0 men fikk altså plutselig 3+ på ukesindikator.. så testene stemte ikke overens med hverandre. Dro til ultralyd og det var det to svarte flekker på skjermen og blodprøven viste hCG på 2300 og noe.. De RFSU testene er noe dritt [emoji14] var så vidt strek på de
Så spennende da med tvillinger 
Gjenstår å se om de klarer å klore seg fast videre da [emoji5] men ja, stoler ikke på de testene noe annet enn alt strek er strek på de. Vært blenda hvit utenom graviditet, så det er eneste jeg har å si om de som er positivt [emoji12]Oi, ja nei disse testene er bare tullSå spennende da med tvillinger [emoji813]red
Jeg og, forrige pp var de blenda/ultra svak og tynn grå skyggetrek.. Så jeg tviler ikke på at de er positive altsåGjenstår å se om de klarer å klore seg fast videre da [emoji5] men ja, stoler ikke på de testene noe annet enn alt strek er strek på de. Vært blenda hvit utenom graviditet, så det er eneste jeg har å si om de som er positivt [emoji12]
Bestandig godt å vite at man ikke er alene om å være galDu er nok ikke alene om å være testetøs [emoji6] vaska badet idag tidlig ( må gjøre noe nyttig når en våkner så tidlig [emoji23]) fant da en billig strimmel som jeg bare måtte ta [emoji6]
![]()
De 2 øverste fra 1. og 2. Februar og den nederste fra idag [emoji5]