Overnaturlig?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
S

**SunFlower**

Guest
Har du noen gang opplevd noe overnaturlig? Jeg er medlem av en gruppe (der flere herifra er) der de bokstavlig talt ser spøkelser på høylys da :stop:laughing014:laughing014 Utrolig hvordan alle plutselig ser opptil flere ansikter og skikkelser på bilder andre legger ut... blir helt matt!! :laughing014

Ja.. Har sett en flyvende tallerken over naboen sitt hus... Typ 4-5 meter fra meg og naboen. Stor,lydløs og helt lik som man ser på tv. Sto stille i 10 sekunder å forsvant på 1 sek... Vi ble helt målløse... Og klarte ikke å si noe...

Tror jo egentlig ikke på slik... :P dette er rundt 10-12 år siden :-)

I huset vi bor har ungene sett en mann på rommet og guttungen hat sett han i gangen. Vi har sett skygge i trappen. Litt ekkelt når man tenker etter.

Ja.. Har sett en flyvende tallerken over naboen sitt hus... Typ 4-5 meter fra meg og naboen. Stor,lydløs og helt lik som man ser på tv. Sto stille i 10 sekunder å forsvant på 1 sek... Vi ble helt målløse... Og klarte ikke å si noe...

Tror jo egentlig ikke på slik... :p dette er rundt 10-12 år siden :)

det har nok en helt naturlig forklaring. slike har jeg sett også. og pluttselig forsvinner de sporløst. var en som fortalte hva de var. husker ikke helt.. satelitter, hjelp meg noen??

det har nok en helt naturlig forklaring. slike har jeg sett også. og pluttselig forsvinner de sporløst. var en som fortalte hva de var. husker ikke helt.. satelitter, hjelp meg noen??
Aner ikke... men var stooor... på str med et hus... kanskje satellitt? :-D

har aldri før sett ett ekte stjerneskudd. inntill en veldig nær av meg døde. da jeg gikk mot gravplassen, ba jeg så inderlig inni meg om han kunne gi meg et tegn på om alt var fint nå. rett forran meg på himmelen kom det klareste stjerneskudd. kommer aldri til å glemme det.
har nok ikke noe overnaturlighet, men det trøster meg den dag i dag.

Var nok ikke satelitt. Lignet på dette :

Vedlegg

• 1410640716163.jpg
    1410640716163.jpg
    9,2 KB · Visninger: 114
Ved flere forskjellige anledninger :) Både moro, spennende og skitskummelt på en gang :p

Jeg tror nok det er met mellom himmel og jord. Men hva vet jeg ikke. Og ikke i så stor grad som noen som blir "hekta" på det tror. Har opplevd ting som lita.

Mamma påstår hun er "synsk" og føler/ser ting. Noe som hun ikke ønsker å være, for for henne er det plagsomt. Men jeg blir så sint av og til for hun er blitt for overtroisk. Synes jeg. Mulig det er teit at jeg ikke tror henne. Men mye er rett å slett teit.

Men det siste klare jg har opplevd var i et veldig gammelt hus. Hos min bestevenninne på ungdomsskolen. Jeg holdt minstesøstra hennes i hendene. På veggen var det et speil. Har aldri sett rett inn i det. For det er så gammelt at det vises nesten ikke. Og i det jeg ser i det blir jeg bokstavlig talt slått i trynet. Sa ikke noe til noen. Det var bare kvalmt og jeg ble dårlig. Fikk kraftig hodepine resten av dagen. Da vi kom hjem sa mamma at i det huset var det noe rart som om det var en gammel dame som ikke likte at det var så mye unger og støy der. Det var hennes hjem og alle skulle ut. Og den "energien" kom fra den veggen der speilet hang.

Jeg ble sjokkert å måtte fortelle om det jeg opplevde.

Bullshit eller ikke... vet jeg ikke. Blir bare forvirret, så holder meg til jorda. Jeg blir for skrwmt skal jeg tenke på det overnaturlige. XD

Som barn hadde jeg veldig mye drømmer og ofte skjedde akkurat det jeg hadde drømt noen dager eller uker etter at jeg hadde drømt det. Alt fra helt normale ting som hva vi skulle ha til middag og hele samtalen rundt bordet, eller den gangen de sendte helt ny julekalender på barne-tv og jeg kjedet meg for jeg hadde "sett" første episoden før, hadde ikke "sett" resten så kjedet meg bare første episoden :p
Til litt mer unormale ting som en drøm der *gutt i klassen* fikk hjernerystelse og to brudd i armen på skitur, fortalte det til mamma morgenen etter jeg hadde drømt det og hun beroliget meg med: "det var bare en drøm, snuppa mi".
Mamma var litt mer enn smånervøs da *gutt i klassen* ca ei uke senere havna på sykehus med hjernerystelse og to brudd i armen :p
Det var første og siste gang jeg fortalte noen om drømmene mine -bortsett fra mannen min da, vil jo ikke skremme noen :p

Nå skjer det nesten aldri lengre og når det først skjer tenker jeg at det liksågodt kan være en tilfeldighet, for jeg tror egentlig ikke på sånt, hvis mitt tilfelle i det hele tatt kan regnes som overnaturlig :p

Vi bor forresten nå i et hus fra midten av 1800-tallet, så tenker at vi burde ha følt eller sett noe om det fantes spøkelser, evt har de som har bodd her opp igjennom årene reist til himmelen hele gjengen ;) tihi

Ja. Har evnene i behold. Ikke alltid så morsomt å sanse ting og e får opp død eller sykdom, så liker ikke å sanse fremmende som ikke e 100% klar for å vite fremtiden.

Ser døde folk titt og ofte, men ber de fint om å holde seg unna mitt hus.
Er ikke så begeistra for å være alene i mine foreldres eldste hus. Der får e selskap når e ikke vil det selv.
Hadde selskap der i mai når e va hjemme en helg for å passe sauene. Da romsterte den personen/skikkelsen masse, men da e ble skremt va ei natt e måtte opp på do og fant kjellerdøra på vidt gap. Den va godt lukket igjen om kvelden når e la meg og det va ingen gjennomtrekk som kunne ha åpnet den. Det som skremte meg va at e drømte rett før e våkna av do-trang at det kom til å skje noe i kjelleren, en brann eller noe.
Det skjedde heldigvis ikke, men e turte ikke å sove noe særlig resten av natta.

Jeg har ikke sett skikkelser eller noe her hjemme, men det har skjedd veldig rare ting her, som gjør at vi er ganske sikre på at det fins mer mellom himmel og jord..

Har opplevd ganske masse selv tidligere..
Her vi bor nå hører vi ofte hosting, banking i veggene inne.. altså en vegg mellom to soverom..
Jenta nekter å gå i boden innenfor kjøkkenet for å hente perlesaker og slikt, hun sier det står ei gammel dame der å ser på oss.
Hun har våknet hver natt til omtrent samme tidspunkt siden vi flyttet hit, fordi hun sier det er en mann som vekker henne..
Vi har også opplevd leker uten batterier som begynner å spille musikk.. en av tingene er en Thomas tog gåbil, der starter den å spille midt i melodien og stopper før den egentlig er ferdig..

Når jeg var lita opplevde vi masse der jeg bodde da.. Vi hadde ei ytterdør man måtte sette nøkkelen i for å låse eller åpne, om kvelden ble døra låst, når vi våkna sto ofte ytterdøra åpen på vidt gap.. På soverommet mitt sto ei jente i en lang lys kjole.. sa flere ganger at rommet mitt var ekkelt, men ingen trodde på meg..
Ei helg jeg var hos faren min var broren min alene hjemme, han hadde en kompis på besøk. Når kompisen hadde vært på do å gikk forbi hadde han sett ei jente og sagt til broren min at nå er søstera de kommet hjem.. Men jeg var jo ikke det da :p

Skulle ønske jeg trudde på sånt, høres veldig spennede ut.
Men så lenge jeg selv ikke har sett noe,opplevd noe så tror jeg ikke på det.
Annenhåndsinformasjon er ikke pålitelig nok for meg heller.

Tror derimot at man kan være intuitiv og en god menneskekjenner.:)

Har ikke sett noe selv, men guttungen så noe da han var ca 2 år. Fortalte at han var redd mannen som sto like bak meg. Det var ingen andre der, så jeg vet ikke hva/hvem han så :-/
Tror det er mer mellom himmel og jord enn det vi ser, men vil helst ikke vite så mye om det...

Er nok mer mellom himmel og jord enn vi vet om. Men jeg tror ikke det er gitt alle å oppleve det.
Det sies jo at man får ikke mer motgang enn man kan takle. Tror det samme gjelder overnaturlige ting. Er ikke alle som takler å oppleve slikt.

Jeg har ikke opplevd noe annet på kroppen enn at jeg var på fest hos noen studiekamerater i et gammelt renovert hus, og merket veldig mye "negativ energi" om jeg kan kalle det det.. Til tross for at vi var en stor gjeng og god stemning, så var det noe med trappen vi måtte gå opp for å komme til doen. Jeg måtte faktisk løpe opp og forbi et annet "ekkelt" rom for å komme til doen. Følte noe jaget meg. Til tross for at alt var nytt og fint og vi spilte musikk og drakk.

Var der sammen med en studievenninne jeg bodde med og hadde kjent 1 år, men etter opplevelsen den kvelden så pratet vi om det over nattmaten, og da kom det frem at hun faktisk visste hva jeg prata om, for hun kunne sanse "døde mennesker". Hadde gjort det siden hun var liten. Det bodde visst en sint eldre dame i det huset, som ikke ville ha oss der. Og store deler av kvelden hadde denne personen plaget venninnen min, stått å skreket til henne mens vi alle satt der og snakket sammen. Jeg stussa faktisk over at venninnen min trakk seg sånn tilbake og satt litt alene.

Tror helt klart på noe mer mellom himmel og jord, det er så mye der ute vår intelligens ikke rekker til å forstå. Liker faktisk å tenke litt på at farmoren og farfaren til barna mine gjerne kommer på "besøk" og våker over dem. :)

Jeg har aldri opplevd noe selv, men kjenner personer som sier de har.

At det er mer mellom himmel og jord er det, men hva og hvor mye er ikke godt å si...Tror ikke spesielt mye på det overnaturlige selv.

Har bodd i et hus der det spøkte... Ubehagelig! *grøsseravtankenpåhuset*

Back
Topp