Overnatting!

Kaizer

Forumet er livet
Svigers har tilbyd seg å ha guttene ei natt sånn at vi kan få sove skikkelig! [:D][:D]

Utrolig deilig, men det er rart med det... Jeg har ikke så veldig lyst å benytte meg av det, men skjønner at vi trenger det! Blir nok ei natt om ikke så veldig lenge! [8D]

*Snille svigers*

forstår deg godt... vanskelig å gi dem fra seg... [:)]

huff,skjønner det er vanskelig.Blir ikke noen bortlåning her på lenge enda,men om noen tilbyr seg vil jeg lufte ideen med at de sover her og tar seg av ungene om natta for oss[:D]

Kjenner vi virkelig trenger søvn begge to, og svigers er jeg absolutt ikke redd for å gi de fra meg til [:D]

Men det blir rart ja... [8|][&:][:D]

Så snilt da [:)][:)]

Det var jo utrolig snilt! Skjønner at det er tøft, men kan nok være lurt å takke ja til. Min tanke er at om man venter for lenge med å være litt adskilt fra de små, så blir det desto vanskeligere når tiden kommer. Og det er nok lurt å bare ta en kort stund av gangen første gangene (kanskje litt lenge med en hel natt hvis det er første gang - du må vel pumpe deg på natten likevel i så fall?).

Lykke til med nattesøvnen! [:)]

Skjønner deg godt. Virker så herlig med en natt med mer enn ett par timers sammenhengende søvn, men kommer til å være vanskelig å gi slipp på han første natten.

Skjønner deg godt! Svigermor har sagt hun gjerne tar henne sånn at vi enten kan gå ut på kino, spise middag eller bare være oss to. hun kunne ogsåta henne om natten sånn at vi fikk sove. Det er kjempe snilt, men jeg føler meg absolutt ikke klar for å sende henne på overnatting enda:) Men, vi er jo litt heldige, for hun sover bra om natta. Spiser mat en kanskje to gange rom natta, det holder jeg ut[:)] enn så lenge:)

Er godt de stiller opp[:D]

så snilt gjort da[:)]

Skjønner deg godt!! Jeg vil ikke la svigermor passe han mens jeg er på innkjøring med Filip i barnehagen engang.... selv om jeg syns det har vært sååå stress å ha han med.

Men dere hadde nok trengt det, ja. Men kjedelig å overlate de til noen når man ikke er klar for det [&:] 
men sikkert lurt å takke ja, før du/dere er heeelt utslitt.

Det gjør meg liksom ingenting å "gi" han ei natt til svigers!
Hun har allerede hatt de et par timer noen ganger [:D] 

Back
Topp