Overnatting

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Har dere overnattet borte fra barnet enda? Hvor lenge og ofte/mange ganger?
 
Han har sovet hos mormor og morfar en natt to ganger.
 
Ikke overnattet borte enda. Han våkner fortsatt en del på natta da.
 
Hun sov jo borte hos svigers da jeg ble 30. Sammen med pappaen da. De var bort 13-14 timer, det gikk fint med dem. Selv om jeg hadde tidenes verste melkespreng.

Hadde det ikke vært for ammingen så hadde hun fint kunne sovet over hos mammaen min vil jeg tro.
De har et veldig fint forhold, og når vi overnatter der er det ofte mamma som får henne til å sove.
Føler meg 100% trygg på at hun har det bra når mamma passer.
 
Jeg skal være borte fra henne i to døgn neste helg, men mannen er hjemme da. Jeg gruer meg, men håper det går greit. Frøkna vil ikke merke noe, så er mer meg det går på.

Jeg og mannen skal være borte hele pinsen, da skal svigers passe på henne. Det blir første gang hun blir passet over lengre tid av noen..men det går nok bra. Vææææ..

Heldigvis sovner hun fort om kvelden nå og sover hele natta. Svigers har maSse erfaring med barnepassing.
 
Skjønner godt at du gruer deg. Den natta hun sov borte fra meg synes jeg det var helt jævlig, jeg fikk ikke sove nesten. Men hun hadde det jo helt supert!
Nå er jeg vant med å sove med henne i senga vår da, så da ble det ekstra tomt. Det går nok bra skal du se:)
 
Vært en del og sovet over hos mamma , men bare for en natt. ikke tall på hvor mange ganger men ofte jeg har vært borte både en og to netter mens han har vært hjemme med pappa'n.
 
Hun har sovet borte hos svigers sammen med storebrødrene sine noen netter. Både en natt og to netter i strekk. Gikk fint, selv om svigermor var trøtt etterpå. Ikke lenger vant til nattevåk - men deilig avlastning for oss.
 
Hun har overnattet hos mormor to netter mens vi var borte i bryllup, det gikk greit. Hun våkner fortsatt en del på natta, og har vært var på hvem som tar henne, så derfor har det ikke blitt mer.
 
Det gikk overraskende greit, vi stor kosa oss og det gjorde også frøkna.
 
Back
Topp