Ja, og det er jo kjempekoselig.Ja, våre var eldre
Men hi har ikke bare en baby da. Og tenkte gjerne ikke bare parken men ferie på sørlandet.
Jeg tror vi rett og slett bare blir hjemme til neste år.
Kanskje vi gjør noe i 2022..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, og det er jo kjempekoselig.Ja, våre var eldre
Men hi har ikke bare en baby da. Og tenkte gjerne ikke bare parken men ferie på sørlandet.
Akkurat nå føler jeg sommeren 2021 er nesten avlyst.Ja, og det er jo kjempekoselig.
Jeg tror vi rett og slett bare blir hjemme til neste år.
Kanskje vi gjør noe i 2022..
Jeg vet ikke om jeg orker å reise til Bergen.Akkurat nå føler jeg sommeren 2021 er nesten avlyst.
Men vi skal helt sikkert til svigers. Og jeg håper vi får dradd på en campingtur, men Kristiansand er jeg veldig usikker på enda. Det var egentlig planen i 2020, som vi utsatte et år, og jeg lurer på om det utsettes et år til. Vi får se. Det er sykt mye folk på camping når de ikke får fly eller reise til Sverige.
Vi synes også hotell har gått fint , men hytte gir likevel mer frihet og vi opplevde det dom bedreSyns hotell med småbarn gikk bra jeg da, men det var en natt, med en unge på snart 18 mnd.
Vi har sovet i abra havn flere ganger , fantastiskVi har bodd i kardemommeby to ganger, det er dyrt, men gøy for ungene.
Jeg har lyst ned med telt, men vi får se. Det er litt galemattias å få plass på droppin der nede når folk ikke får reise til Syden.