Overnatting bryllup 6 uker gammel.

P.I.J

Elsker forumet
Junibarna 2015
Skal i bryllup på lørdag og da er Matilda 6 uker gammel. Er veldig usikker på om hun er for lita,men hun er ei rolig frøken og drikker av flaske☺noen med erfaring? Eller hva synes dere?
 
Vi hadde med oss storebror nesten overalt frem til han var ca 5-6 mnd, sov godt på fanget eller i vogna hvor det skulle være så hun er liten nok til å bli med syns jeg ;)
Men om hun burde være med kommer an på om og hvor mye dere skal drikke, og hvor mye du tror de andre i bryllupet drikker. Ikke koselig for en liten baby om mamma og pappa blir annerledes, eller fulle folk ramler oppi vogna osv.
Om det blir mer en et glass til maten på dere har hun det kanskje koseligere hos bestemor eller en annen barnevakt som kan dulle med henne?
 
Jeg personlig hadde ikke klart eller hatt lyst til å ha barnevakt så tidlig, men så lenge hun tar flaske og du synes det er greit så kjør på :)
 
Vi skal i bryllup i slutten av august. Da er hun 9 uker. Da skal hun sove hos Mamman min :) jeg tror du må føle på det selv. Prøv å ikke tenke på hva andre mener, men hva mamma hjertet ditt synes er greit :)
 
Vi skal i bryllup om 2 uker, da er lille 7 uker. Han skal være med, vil ikke ha barnevakt for han enda. For liten syns jeg.
 
Jeg skal gradvis prøve å bruke barnevakt :) Skal i bursdag til ei venninne når han er 5 uker. Da er mannen på jobbreise så mormoren passer mini. Når det er noe såpass "uviktig" kan jeg bli bare en time eller to. Da får jeg kjent litt på å være borte fra ham. Men nei, jeg syns ikke det er for tidlig hvis du og baby er klar for det :)
 
Vi var i bryllup i helga, og lille var 6 uker. Det gikk greit selv om vi gikk mye ut og inn med henne. Men det var vi forberedt på.

Vi gikk ut hvis hun gråt under taler. Ikke så lett å få henne til å sove lengre strekk, for hun våknet av kapping og plutselig latter. Ta med babycall, så kan vogna stå utenfor lokalet det dere er.
 
Endte opp med barnevakt og det gikk kjempe bra☺
 
Back
Topp