Overmadrass og pute

ninoz

Elsker forumet
Er det noe regler for når en skal begynne å bruke overmadrass og pute til babyen?
Eller bruker en det fra begynnelsen av?

Tror ikke det er anbefalt med pute med en gang. Men vet at det finnes forskjellige retningslinjer ute å går.. Overmadrass kommer jeg ikke til å bruke den første tida heller, er ikke nødvendig om du har en god madrass, de er jo så lette og små første tida[:)] Sånn tenker jeg iallefall[:)]

Vi bruker fortsatt ikke overmadrass til guttungen som er 19 måneder nå, men pute har han brukt siden han var rundt 10 måneder! [:)]

Jeg har en kjempetynn overmadrass som jeg kjøpte på Ikea som jeg tror jeg bruker fra første stund.. Lett å kaste den i vaskemaskinen dersom det skulle skje et uhell.

Jeg har en kjempetynn overmadrass som jeg kjøpte på Ikea som jeg tror jeg bruker fra første stund.. Lett å kaste den i vaskemaskinen dersom det skulle skje et uhell.

samme her =)

Vi bruker verken overmadrass eller pute til storebror vi.. Enda han er 18 mnd nå[8D] Han sover bedre uten pute faktisk..

den fra Ikea er den jeg også har....

Begynte med pute til Vemund da han var rundt året tror jeg....overmadrass begynte vi med da han sluttet med bleie....såååå mye enklere å bare vaske den i stedet for å måtte vaske hele madrassen. Og så liker jeg ikke å ha tisseunderlag rett under lakenet, blir så klamt....

Kommer ikke til å ha overmadrass til den lille enda, har god madrass og så kommer hu antakelig til å ha soveskinn i tillegg....

Jeg skal kjøpe en tynn overmadrass (bare de får den inn igjen på jysk [:'(]) som jeg skal ha over tisselakenet synes det blir mindre klamt da. Skal ikke bruke pute.

Back
Topp