Overlockhjelp!!!

Azra'il

Elsker forumet
Har siden jeg kjøpt overlock maskina mi brukt den kun til siklesmekker o.l. Prøvde meg på ei bukse her en dag (sy sammen delene), men det blir da så stygt på forsiden. Sømmene vises sååå godt....Se bilde.

Buksa var i strecth, så trodde at det kunne ha noe med det å gjøre, men prøvde på vanlig bomull og, og det ble akkurat det samme?

Er det noen som har noen tips til hva jeg skal gjøre? Har prøvd med litt forskjellige innstillinger...sett i boka[8|]

HAr du ett større bilde? Og kan du sy en prøvelapp med kontrast tråd? Går ikke an så se så godt det bildet desverre... herfra ser det ut som du hsr sydd på retta...

Har et bilde til...Dette er retta (selv om det er vranga på stoffet, om du skjønner hva jeg mener). Sånn blir det på alle delene når jeg syr de sammen...

Ser kjempefint ut når jeg er ferdig, men med en gang jeg drar litt i de to sammensydde stoffbitene åpner de seg på en måte...

svarte deg litt på sykroken og;)

Hvordan maskin har du? FOr meg ser det ut som om det ikke er nok trådspenn på tråden til nålene...

ORIGINAL: litefrø

HAr du ett større bilde? Og kan du sy en prøvelapp med kontrast tråd? Går ikke an så se så godt det bildet desverre... herfra ser det ut som du hsr sydd på retta...

Lurer på om du er inne på sykroken og hjelper meg...Postet problemet mitt i begge forum for størst mulighet for hjelp[;)]

ORIGINAL: litefrø

svarte deg litt på sykroken og;)

Hvordan maskin har du? FOr meg ser det ut som om det ikke er nok trådspenn på tråden til nålene...

Hehe...ikke sant[:D] Så det nå[:)]

Back
Topp