Overivrig svigermor

Mammaaaa91

Forelsket i forumet
Sommerfuglene 2017
Er det andre som har foreldre/svigerforeldre som er litt for ivrige?

Dette er mitt barn nr 3, og svigermor har vært like ivrig hver gang. Jeg føler denne gangen er det ekstra mye. Hun har planlagt hvilken dato hun skal kjøpe vogen, hun skal kjøpe stokke seng denne gangen også, hun har begynt å strikke.. og hun fikk vite det i går :O

Jeg blir litt overveldet, og sier at ting kan gå alt ennå. Hun vil ikke høre om det, og vil bare planlegge alt hun skal kjøpe :P

Det er jo bra hun er engasjert og gleder seg, men skjønner det kan bli litt mye/voldsomt.
Går det an å be henne roe ned litt, ihvertfall til du føler det sikrere?

Kjenner jeg blir litt sjalu hehe. Så heldig du er! Ser jo selfølgelig at det kan bli litt voldsomt da men jeg hadde satt stor pris på det da jeg var gravid med første❤️

Du er kjempeheldig som har en slik svigermor :) Jeg klarer ikke se det negative i det.

så heldig dere er☺
her er svigermor stikk motsatt. hun forlanger dna test å det e ikke måte på. hun er syk då, men er slitsomt når hun er sån.

Jeg skjønner deg godt jeg. Er jo godt ment, men blir fort litt mye. Er akkurat det jeg frykter fra min svigermor og.

Jeg synes du er veldig heldig, og tenker hvor heldige barna er når de har en sånn engasjert bestemor. :) Selv har jeg ikke peiling på hvordan svigerfamilien kommer til å reagere, men jeg hadde blitt veldig glad om det blir slik du opplever det! Og økonomisk støtte er i slike utgiftstider gull verdt:D

Hadde blitt overlykkelig:p her er det barnebarn nummer 16 for svigers :D

Skjønner deg litt jeg.. når man ikke er helt "der" selv ennå så kan det bli litt mye - uansett om det er svigermor eller noen andre :)

Tenk på det som at du er heldig som har en engasjert svigermor

Så klart er jeg heldig :) Jeg har mange i familien rundt meg, så jeg er absolutt glad for det.

Men jeg har ikke begynt å glede meg så mye selv enda. Jeg vet ting kan gå galt, og da vil jeg ikke snakke så vanvittig masse om disse tingene, og så går det galt liksom.

Skjønner deg litt jeg.. når man ikke er helt "der" selv ennå så kan det bli litt mye - uansett om det er svigermor eller noen andre :)

Ja, det er det jeg mener :)
Det er jo bra hun er engasjert og gleder seg, men skjønner det kan bli litt mye/voldsomt.
Går det an å be henne roe ned litt, ihvertfall til du føler det sikrere?

Hun er desverre ikke typen som kan roes ned :P Så det er nok bare å bli vant til det :P

Kjenner jeg blir litt sjalu hehe. Så heldig du er! Ser jo selfølgelig at det kan bli litt voldsomt da men jeg hadde satt stor pris på det da jeg var gravid med første❤️

Jeg vet jeg er heldig så har mange rundt meg :)
Vi hadde sikkert ikke klart oss så bra med første uten mye hjelp fra familien heller.

Jeg synes du er veldig heldig, og tenker hvor heldige barna er når de har en sånn engasjert bestemor. :) Selv har jeg ikke peiling på hvordan svigerfamilien kommer til å reagere, men jeg hadde blitt veldig glad om det blir slik du opplever det! Og økonomisk støtte er i slike utgiftstider gull verdt:D

Ja, vi har veldig engasjerte besteforeldre. Og den ene oldemoren her vil helst ta med seg ungene en gang i uken også, så de har mange rundt seg som bryr seg :)

Skjønner tanken din, mye som surrer i hodet om dagen og kanskje litt kortere lunte enn vanlig også, men må jo si at det er helt fantastisk at hun syns det er like stas med nummer tre :) La henne holde på, og gled deg over at hun har reagert slik og ikke omvendt!

Du får prøve å la det gå litt inn ene øret og ut det andre inntil du er klar for mer :)

Så heldig du er at hun engasjerer seg og vil hjelpe til med innkjøp :)

Skriv handleliste så forsvinner hun for en liten stund :D

Back
Topp